Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is gewoon bizar hoeveel talent en naturel die vrouw heeft. Maar desondanks niet zo'n verpletterende indruk als op Werchter, maar dat was ook wel onmogelijk te toppen. Mag in ieder geval meer dan terecht komen headlinen.
Olivia Dean beste nieuwe artieste zou een goede combo vormen met headliner Raye in 2027. Raye bleek uit het publiek van Afas Dome blonk duidelijk uit in het verbinden van de jonge generaties met de oudere generaties. Ideaal om RW te verjongen.
Dan nog een oude rot als Foo Fighters gesteund door een opkomende band als Turnstile of Fontaines DC en nog een popdagje met een Billie Eilish, Dua Lipa, Sabrina of Olivia Rodrigo.
En de vierde dag de legendarische teruigkeer door de grote poort van onze nationale trots Stromae met een nieuw album. Dromen zijn bedrog maar je mag dromen
‘Baby!’ Het moet van Frank en Simonneke geleden zijn dat dat ene woord nog eens zoveel gevoelige snaren tegelijk raakte. In dit geval was Rachel ‘Raye’ Keen de aanstoker, badend in rood tegenlicht, en waren het haar negentienduizend toehoorders die in de AFAS Dome collectief in katzwijm vielen...
www.demorgen.be
Een uitzonderlijke maar dik verdiende vijf sterren voor Raye in het Sportpaleis (AFAS Dome)
Ik spreek voor mezelf natuurlijk en dan zijn het drie namen waar ik niets mee heb.
En jammer dat dat dan net op zondag is want het is de enige dag die mij goed uitkomt om naar Kiewit af te zakken zonder verlof te moeten nemen.