Rock Werchter 2026

Verwachten we deze week een drop van zowel de slope als de resterende namen of zal er nog een drop na die announcements van pkp komen?
Zou straf zijn als ze in een keer 50 namen aankondigen, mis je toch paar keer een momentum. The Slope zal wel als laatste aankondiging eruit worden gegooid, goed voor 25-tal namen. Ik zou eerder inzetten op twee keer een kleinere worp en The Slope. Maar voor hetzelfde geld gaat verkoop erg goed en zijn alle puzzelstukken gelegd en krijgen we toch een flink pakket van 25-tal namen.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Zou straf zijn als ze in een keer 50 namen aankondigen, mis je toch paar keer een momentum. The Slope zal wel als laatste aankondiging eruit worden gegooid, goed voor 25-tal namen. Ik zou eerder inzetten op twee keer een kleinere worp en The Slope. Maar voor hetzelfde geld gaat verkoop erg goed en zijn alle puzzelstukken gelegd en krijgen we toch een flink pakket van 25-tal namen.
Het vorige pakket waren al 21 (grotere) namen niet? Dan is 2 keer 25 kleintjes het meest logische.

• Leuk
Hoeveel namen verwachten we nog per podium per dag?
De vrijdag lijkt mij al volledig vol te zitten op de main. Donderdag, vrijdag en zondag nog een opener daar.

Vorig jaar kregen we 7-2 een pakket namen en 18-2 alle slope namen. Kan dus goed zijn dat ivm Pukkelpop komende week dat ze deze week of de week erop zullen komen met een pakketje namen.

Edit: Lijkt me logischer om er de week na Pukkelpop mee te komen, om zo de aandacht weer naar Werchter te trekken?

Hoeveel namen verwachten we nog per podium per dag?
De vrijdag lijkt mij al volledig vol te zitten op de main. Donderdag, vrijdag en zondag nog een opener daar.
Zit nog wel te hopen op iets tussen Lumineers en Kasabian op donderdag. Beetje waar Vampire Weekend had moeten spelen. Maar goed.

How many more names do we expect per stage per day?
Friday seems to be completely full on the main stage. There's another opening there on Thursday, Friday, and Sunday.
So...number of acts to go

Thursday:

2 Main Stage
1 Barn
2 Klub C
6 Slope

Friday:

0 Main Stage
3 Barn
3 Klub C
6 Slope

Saturday:

1 Main Stage
2 Barn
3 Klub C
6 Slope

Sunday:

3 Main Stage
2 Barn
4 Klub C
6 Slope

Deze week: 20 a 26 namen (ze houden er meestal nog enkele achter de hand).
Ergens eind februari/maart dan The Slope namen.

• Leuk
So...number of acts to go

Thursday:

2 Main Stage
1 Barn
2 Klub C
6 Slope

Friday:

0 Main Stage
3 Barn
3 Klub C
6 Slope

Saturday:

1 Main Stage
2 Barn
3 Klub C
6 Slope

Sunday:

3 Main Stage
2 Barn
4 Klub C
6 Slope
Zijn er normaal geen 6 acts op de main? Ik ga ervan uit dat Palaye Royale de main opener is op zaterdag (dat is hoe ik hen in ieder geval zou boeken)

Is het volgende week niet week van de Belgische muziek? Droppen ze dan meestal geen pakketje Belgen?

Users who are viewing this thread