Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
pukkelpop mainstage zal het zijn. Ze staat meestal 3 laatste main of zelfs subheadliner... hier gaat dat niet anders zijn na die uitverkochte lotto arena (of toch minstens de spot van Renée Rapp
Lotus? Voor mij de vierde meesterlijke plaat op rij. Je wil niet weten hoeveel ik die plaat beluisterd heb vorig jaar. Flood ook gewoon m’n favoriete nummer van 2025. Laatste keer dat ze er stond was nog voor Grey area…
Moet niet over Jimmy gaan denk ik dan. Tijdje geleden al zoiets gehoord en alles wat we weten wijst er ook op ondertussen. Bovendien heeft Werchter al Halsey en Renée Rapp bv. Dan mag een Zara, wat echt wel een grote naam is tegenwoordig, wel naar Pkp gaan.
Ik gok Zara Larsson als co-head eigenlijk, die is enorm (her-)opgeblazen bij de jongere generaties tijdens haar vorige tour. Op z'n minst sub
(Op pukkelpop weliswaar)
Ja, vanaf volgende week zijn we vertrokken voor een paar weken Pukkelpop, tot goed in maart (met nog een vakantie ertussen). Dus deze week zou het wel aan RW moeten zijn.
The slope typically announces alone (well has the last couple of years).
At This point there’s normally an announcement end Jan/start of Feb, then the slope and then the final lot. This year there are more acts announced so might only get 2 more announcements I guess