Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gok dat dat wel in de categorie Noah Kahan - Olivia zit van vorig jaar. Redelijk snel uitverkocht dus. Helpt ook dat het voor veel jongeren niet uitmaakt of het donderdag of zondag is.
Gok dat dat wel in de categorie Noah Kahan - Olivia zit van vorig jaar. Redelijk snel uitverkocht dus. Helpt ook dat het voor veel jongeren niet uitmaakt of het donderdag of zondag is.
Had The XX eigenlijk voor of na The Cure verwacht. Nog geen Rock of pop dag en verwacht eerlijk gezegd niet dag ze de popdag over zullen slaan. Denk aankomend jaar geen Werchter voor mij. Prima line-up maar te weinig persoonlijke favorieten en wat ik wil zien kun je ook op bijna elk ander festival in Europa zien.
The Cure 4/5
Gorillaz 3,5/5
21 Pilots 2,5/5
The xx 1/5
De overige headliners die nog rond circuleren word ik ook niet heel warm van. Florence zou ik wel willen zien, maar dat nieuwe album valt me dan weer tegen. Nu zit het hem meestal toch wel in de undercard, maar je hoopt toch op 1 échte klepper.
Nu heb ik toch al voor 99,9% zeker de keuze voor Graspop combi gemaakt, dus misschien maar beter ook zo Wellicht nog 1 of 2 losse dagen RW.
Had The XX eigenlijk voor of na The Cure verwacht. Nog geen Rock of pop dag en verwacht eerlijk gezegd niet dag ze de popdag over zullen slaan. Denk aankomend jaar geen Werchter voor mij. Prima line-up maar te weinig persoonlijke favorieten en wat ik wil zien kun je ook op bijna elk ander festival in Europa zien.