Rock Werchter 2026

Idem hier.. als dat de line up zou worden zal het voor het eerst in lange tijd geen Werchter worden voor mij. Wat een triestige namen.
Hier hetzelfde, zou hier nooit een ticket voor kopen. Benson boone, sabrina Carpenter, teddy swims, enz. Ik begrijp wel dat t commercieel is maar het moet ook niet teveel van dat gaan worden. Een nick cave heeft zeker zn plek op werchter. En laat een pearl jam ook maar komen .

Ik Hoop nog op een :

- NIN
- Ghost (i.p.v GMM?)
- Blink182? - voorlopig nog geen aankondigingen dus geen idee of die gaan touren
- BMTH (om dan toch maar al die "poppy" dagjes te doorbreken?

Laat het maar snel november zijn zodat we meer weten

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Benson, Pilots, Fred of Mumford klinkt niet best, maar Pearl Jam, Muse of Blink persoonlijk niet veel beter. Hopelijk zit er nog iets anders in de hoed.

Must sees van Jimmy z’n lijstje voor mij persooonlijk 1. Zou toch 4 mogen zijn. En sterke barnnamen, allemaal goed en wel maar je betaalt wel + 300 euro voor de headliners van de main. Je betaalt geen 300 euro voor Iggy pop, underworld, Elbow en Soulwax. Dan moeten ze Nin, bon iver, David Byrne en the strokes headliner van de barn maken.

• Leuk
Waarderingen: phil en koolket
Benson, Pilots, Fred of Mumford klinkt niet best, maar Pearl Jam, Muse of Blink persoonlijk niet veel beter. Hopelijk zit er nog iets anders in de hoed.
Met die wensenlijst zou ik een belegen rock groep wel aanmoedigen. Muse met een nieuw album zal ook altijd zijn plaats op RW hebben natuurlijk.
Of doe eens gek met Ghost, hoe zou dat ontvangen worden op RW?

Met die wensenlijst zou ik een belegen rock groep wel aanmoedigen. Muse met een nieuw album zal ook altijd zijn plaats op RW hebben natuurlijk.
Of doe eens gek met Ghost, hoe zou dat ontvangen worden op RW?
Maar opnieuw: wat als ze niet touren?

Ghost of BMTH op sub/co head zou ik ook wel eens aanmoedigen. Die zijn mainstream genoeg in hun genre, jong genoeg en ik word er persoonlijk warmer van dan Mumford/TOP/Sabrina Carpenter/Benson Boone ...

Must sees van Jimmy z’n lijstje voor mij persooonlijk 1. Zou toch 4 mogen zijn.
Eerlijk. Wanneer is de laatste keer dat er vier must-sees bij de laatste twee namen op de main stage stonden... Hoe vaak gebeurt dat echt ?

Bij mij 2023, maar nadat Stromae afhaakte bleven er ook nog maar drie over.

Users who are viewing this thread