Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dus zoiets wat Coldplay deed in Brussel een aantal jaren terug zie je dus niet meer snel gebeuren? Die stonden toen geloof ik 4 keer achter elkaar in het KBS.
De show van haar in de Ziggo Dome was vorig jaar in ieder geval binnen no-time uitverkocht. Kan me niet voorstellen dat ze in België minder populair is eigenlijk. Die show op Les Ardentes vorig jaar werd toch ook zeer goed gesmaakt? Al vind ik haar wel beter passen op Pukkelpop als headliner anno 2026.
De show van haar in de Ziggo Dome was vorig jaar in ieder geval binnen no-time uitverkocht. Kan me niet voorstellen dat ze in België minder populair is eigenlijk. Die show op Les Ardentes vorig jaar werd toch ook zeer goed gesmaakt? Al vind ik haar wel beter passen op Pukkelpop als headliner anno 2026.
Vooral dat ze naakt haar optreden deed werd gesmaakt volgens deze review:
Car si le show était clairement à la hauteur de nos ambitions avec de la pyrotechnie, de la danse, des chorégraphies sur plateforme à 10 mètres de hauteur et, évidemment, une prestance scénique exceptionnelle, Doja Cat a peiné à se mettre le public dans la poche. La faute, peut-être, au retour de la pluie au milieu de son concert, mais aussi à un catalogue qui peine encore à être fédérateur de notre côté de l’Atlantique. Comme le disait une festivalière autour de nous : "Les gens sont contents de la voir à poil mais s’en foutent de sa musique". C’est plutôt bien résumé, même si dans les faits, le concert était fabuleux à tous points de vue.
Lytham Festival (UK) zou later deze week nieuwe headliners bekendmaken (dwz voor periode 2 tem 5 juli, 1 juli is voor Teddy Swims).
Morgen colors of Ostrova (half juli) met wellicht nieuws rond 21 pilots als headliner.
Zijn er nog andere festivals die deze week headliners gaan aankondigen of line-ups droppen?
Rock Werchter heeft nou niet bepaald een geschiedenis met hiphop en R&B headliners dus om er dan een te boeken als headliner van wie je vaste gangers waarschijnlijk nog nooit hebben gehoord zie ik niet gebeuren. Gelukkig bestaan daar festivals als Pukkelpop en Les Ardentes voor.
De ene artiest is de andere niet natuurlijk. Da’s als zeggen dat ze Slipknot niet programmeren in de Dome omdat Volbeat het zo slecht deed. Weet bijvoorbeeld dat een Rosalia (Vorst) een beetje werd onderschat qua vraag.
(Kendrick vingerknipt die zaal trouwens ook gewoon vol in België natuurlijk, maar da’s een ander verhaal.)
Rock Werchter heeft nou niet bepaald een geschiedenis met hiphop en R&B headliners dus om er dan een te boeken als headliner van wie je vaste gangers waarschijnlijk nog nooit hebben gehoord zie ik niet gebeuren. Gelukkig bestaan daar festivals als Pukkelpop en Les Ardentes voor.
Kendrick op LA paste ook totaal niet. Daarvoor is hij teveel artiest. Sfeer is daar vooral gericht op Franstalige artiesten, met soms een Travis Scott.
Gewoon jammer dat die zaterdag in 2020 zeer matig verkocht.
De ene artiest is de andere niet natuurlijk. Da’s als zeggen dat ze Slipknot niet programmeren in de Dome omdat Volbeat het zo slecht deed. Weet bijvoorbeeld dat een Rosalia (Vorst) een beetje werd onderschat qua vraag.
(Kendrick vingerknipt die zaal trouwens ook gewoon vol in België natuurlijk, maar da’s een ander verhaal.)
Kendrick op LA paste ook totaal niet. Daarvoor is hij teveel artiest. Sfeer is daar vooral gericht op Franstalige artiesten, met soms een Travis Scott.
Gewoon jammer dat die zaterdag in 2020 zeer matig verkocht.
Denk dat Kendrick, tegenwoordig echt wel groter dan toen 2020, Tyler, the Creator en oudgediende Eminem eigenlijk de enige in het genre zijn die in aanmerking zouden kunnen komen voor de headlinerspot op RW, en dan is het uiteindelijk waarschijnlijk alsnóg een mismatch.
Op zich is het wel een interessante discussie allemaal. Je moet ergens wel stappen durven zetten. Dit jaar stevenen we toch ook weer af op een zeer traditionele RW, die goed zal werken.
Anderzijds slagen teveel artiesten België over. En dat stoort ook. Je bent lid van Live Nation met een reden, dat is om elke tour mee te kunnen doen.