Rock Werchter 2026

RAYE ook richting sportpaleis. Denk eerder dat ze Pkp zal doen, maar Herman is nooit vies van een herhaling. Zeker omdat het 1 van zijn hoogtepunten was.
En een groot deel van het publiek (waaronder ikzelf) heeft haar vorig jaar ook niet kunnen zien omdat ze bij Elbow stonden. Deze herhaling zou ik niet erg vinden

Was in 2011 geen succes. Maiden fans zijn ook vrij conservatief dus zullen niet snel naar Werchter gaan voor alleen Maiden. Tenzij de dag om Maiden geprogrammeerd wordt maar dat kan ik mij niet voorstellen. Een Werchter Classic lijkt mij dan nog logischer maar ook dat zie ik niet gebeuren.

Genoeg Maiden fans die gewoon pas arriveren en half uurtje voordat ze beginnen te spelen, althans dat is mijn ervaring bij een van mijn festivals.

ik kan nu al vooraf zeggen dat BMTH - iron maiden nooit zal gebeuren omdat het productioneel gewoon niet haalbaar is, maiden heeft veel mee, BMTH heeft veel mee, voornamelijk qua lichten die vooraf moeten gemonteerd worden.

Ik had nou niet het idee dat Maiden dit jaar een enorme productie had, veel was nu gewoon op een groot scherm achter ze. Dat is toch een stuk makkelijker dan al die doeken die ze eerst hadden

RAYE aangekondigt voor Ziggo in januari en AFAS Dome. Die zie ik dan eerder een jaar later terugkomen op de weide.

RAYE aangekondigt voor Ziggo in januari en AFAS Dome. Die zie ik dan eerder een jaar later terugkomen op de weide.
Lijkt me nochtans perfect voor zomerfestivals. Zaalshow tijdens het jaar en dan festivals zomer erop. Zijn zoveel bands/artiesten die het doen. En zeker tussen januari en pakweg augustus is er ook nog hele periode.

RAYE was denk ik top 3 hoogte punten van dit jaar. Die zal snel terug komen als sub. Al zou een Barnhead show echt magisch zijn.

Lijkt me nochtans perfect voor zomerfestivals. Zaalshow tijdens het jaar en dan festivals zomer erop. Zijn zoveel bands/artiesten die het doen. En zeker tussen januari en pakweg augustus is er ook nog hele periode.

Ja zie ik ook wel weer festivals doen. Maar kans op een Werchter herhaling lijkt me niet zo groot.

Raye is natuurlijk een prachtzangeres en ik zou zeker weer gaan kijken. Bij 3x in 4 edities wordt het wel tijd voor serieus nieuw materiaal.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Tijdens haar optredens volgend jaar wordt Raye gesupport door Absolutely (haar jongere zus). Dat is een mooie naam voor een plekje in Klub C.

Tijdens haar optredens volgend jaar wordt Raye gesupport door Absolutely (haar jongere zus). Dat is een mooie naam voor een plekje in Klub C.
Alleen als haar muziek ook echt de moeite waard is en niet alleen omdat ze het zusje van is..

• Leuk
Waarderingen: koolket
Maar na Werchter, Lowlands in 25 en grote zaalshows in Be/NL in 26 direct weer Werchter? Dat lijkt me niet logisch. Als ze festivals doet zou ik haar eerder ergens anders verwachten.

Maar na Werchter, Lowlands in 25 en grote zaalshows in Be/NL in 26 direct weer Werchter? Dat lijkt me niet logisch. Als ze festivals doet zou ik haar eerder ergens anders verwachten.
Ik zeg ook niet Werchter, ik verwijs zelfs expliciet naar de maand augustus. Al kan alles.

Suede verkoopt op 3 uur de AB uit. Populairder dan ooit. Voor het eerst sinds 97 nog eens op Werchter? Op de new order spot?

• Leuk
Waarderingen: 1979
Suede verkoopt op 3 uur de AB uit. Populairder dan ooit. Voor het eerst sinds 97 nog eens op Werchter? Op de new order spot?
New Order is al wel even terug. Was destijds een mooie Barn Spot in de avond volgens mij.
En laat New Order aub terugkomen ! Hebben dit jaar in Japan, Australie en wat in the USA opgetreden.

Shit ik ging net mijn Standaard kortingsbonnen daarvoor gebruiken. Zie ze ook wel de Johnny Marr spot in de KluB spelen eigenlijk. Of opnieuw Live /s Live, kan ook.

Users who are viewing this thread