Rock Werchter 2026

De combi 4 dagen (incl. The Cure) lijkt me nog beschikbaar, voor die woensdag met Tyler, The Creator zijn enkel dagtickets beschikbaar dus lijkt me een soort aparte dag die losstaat van het gewone festival.

Waar ik in de regel geen fan van ben is de tiered ticketing approach die ze bij Rock en Seine lijken te hanteren.
Inderdaad vier dagen is het enigste dat nog beschikbaar is als je The Cure op Rock en Seine wilt zien. Rock en Seine heeft altijd een aparte dag juist voor het vierdaags festival met een heel bekende naam (vorig jaar Chappell Roan) en een beperkt dagprogramma als support. Nu dus met Tyler the Creator die zijn dag goed aan het verkopen is.

F*ck, dit krijgt echt bijzondere proporties. Kan toch niet allemaal op RW belanden? Extra benieuwd naar wat er nu uiteindelijk allemaal op die affiche terecht komt.

Tijdje geleden al eens TWOD geopperd hier, maar bleef stil, dus dacht dat er niks meer van kwam.
Onmogelijk dat alles op RW zal staan.

In The Barn is vragen om problemen en gezien populariteit hier is dat inderdaad sowieso minstens voorlaatste. Kan gezien de manier van boeken bij RW perfect voor The Cure, Mumford of zelfs Sabrina.

• Leuk
Waarderingen: DirkG

Users who are viewing this thread