Pukkelpop 2026

Tomora aangekondigd voor Oya de week voor PKP. Die mogen zeker langskomen. Wat een show was dat zeg van AURORA dit jaar, heerlijk!
Die eerste single "Ring The Alarm" doet in ieder geval heel veel goeds vermoeden. Maar zou AURORA twee jaar na elkaar willen/kunnen/mogen komen???

Florence - Lorde - Turnstile is het wishlistje van 'festandtours' op Instagram. Interesting.

Hoezo interessant? Die hebben normaal toch geen inside-info?
Die drie namen zijn zekerheden: Lorde en Florence gaan zeker één keer in Belgie optreden. Omdat RW het niet wordt zeker PKP. En Turnstile zal ook zeker PKP doen nu dat ze al op scandinavische festivals zijn aangekondigd en Rock en Seine festivals die veel van hun line-up delen met PKP.

Die drie namen zijn zekerheden: Lorde en Florence gaan zeker één keer in Belgie optreden. Omdat RW het niet wordt zeker PKP. En Turnstile zal ook zeker PKP doen nu dat ze al op scandinavische festivals zijn aangekondigd en Rock en Seine festivals die veel van hun line-up delen met PKP.
Is dat echt zeker? Charli XCX heeft ook gewoon België links laten liggen dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Lorde gaat Pukkelpop of Lowlands worden, niet beide.

• Sad
Had dat niet te maken met haar huwelijk?
jep.
Maar, hoe graag ik Lorde ook zou zien op pukkelpop, ik zie het nog altijd niet als een zekerheid (waarop bovenstaande een antwoord was) omwille van haar nu al drukke tourschema in augustus (zoals eerder al veelvuldig besproken). Maar ik hoop er wel heel erg op.

• Confetti
Had dat niet te maken met haar huwelijk?
Dat kan...Maar er is mijn inziens geen 100% zekerheid dat Florence en Lorde naar PKP komen omdat ze voorlopig nog niet op een ander festival staan. Bij Florence wil ik het wel geloven, maar bij Lorde is het al moeilijker, misschien doet ze zelfs zowel geen PKP als geen Lowlands.

Mocht er nog twijfel zijn over de ticketverkoop deze maand of in 2026, de Wishlist wedstrijdvoorwaarden geven daar antwoord op:
Winnaars van een combiticket worden bekendgemaakt met zijn, haar of hun voornaam, de eerste letter van de achternaam en woonplaats (bijvoorbeeld: Niels K. uit Leopoldsburg) via de sociale mediakanalen van Pukkelpop op een nog nader te bepalen moment maar uiterlijk voor de start van de ticketverkoop in 2026.

Hoii mede Pukkelpop liefhebbers!

Pukkelpop is voor mij een van de hoogtepunten van het jaar en ik kan niet wachten tot de eerste namen voor volgend jaar bekend worden! Zou zelf Sam Fender graag nog eens zien, maar ik verwacht niet dat hij volgend jaar zal komen😅 Op dit moment ben ik bezig voor school om te onderzoeken wat het betekent voor mensen om rock muziek fan te zijn en ik dacht waar kan ik dit beter onderzoeken dan op muziekfora. Mocht er iemand zin en tijd hebben, dan zou je me dus heel erg helpen met het invullen van deze enquete Rock Music Fans, Share Your Thoughts! - Formulier invullen :)

Alvast bedankt! Nu nog even nadenken wie ik op mijn verlanglijst zal zetten :)

Groetjes, Mayke

Users who are viewing this thread