Pukkelpop 2026

De donderdag op Frequency is Zara-Fontaines-Lorde

Zou een perfect trio zijn voor de vrijdag van PKP.
Net als Lorde staat Zara Larsson op 20/8 in Oostenrijk en 22/8 in UK. Ook Zara op 25/8 in de UK (Schotland), wat de kans alleen maar vergroot dat het Zara Larsson-Lorde op 21/8 op pkp wordt als ze allebei komen, natuurlijk. Voor elk van beide lijkt immers vrijdag 21/8 de enige realistische optie. (niet dat ik op Zara hoop, maar goed). Een naam die ik ook in combinatie met deze 2 enkele keren zie opduiken, is PinkPantheress. Lijkt me ook nog een pkp-naam.

Tot slot zie ik op Frequency festival ook Natasha Bedingfield op de affiche. Lijkt me een nog een potentiële zondag-nostalgie act à la Sugababes.

zou me niet verbazen als ze gewoon met namen beginnen om de btw voor te zijn, (hoop het toch)
Je ziet sowieso her en der al festivals voor het einde van het jaar hun lineups zo compleet mogelijk delen. Kijk naar Coachella en Bonnaroo in de VS. Ook in augustus. Of een Mad Cool/NOS die hun grootste namen eruit willen. Van Rock Werchter verwacht ik ook wel een halve lineup en een hele bovenkant. WoW/Oya/Flow met heel hun bovenkant, R+L, Rock En Seine,... Volgende week Sziget.

Denk dat lineups delen meer en meer een 'najaarsding' ipv een voorjaarsding gaan worden.

Je ziet sowieso her en der al festivals voor het einde van het jaar hun lineups zo compleet mogelijk delen. Kijk naar Coachella en Bonnaroo in de VS. Ook in augustus. Of een Mad Cool/NOS die hun grootste namen eruit willen. Van Rock Werchter verwacht ik ook wel een halve lineup en een hele bovenkant. WoW/Oya/Flow met heel hun bovenkant, R+L, Rock En Seine,... Volgende week Sziget.

Denk dat lineups delen meer en meer een 'najaarsding' ipv een voorjaarsding gaan worden.
Niet bij stil gestaan, maar kan ook wel verklaren waarom gmm gisteren onverwacht bijna hun line up volledig heeft gemaakt

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey
zou me niet verbazen als ze gewoon met namen beginnen om de btw voor te zijn, (hoop het toch)
Lijkt mij niet zo waarschijnlijk. Die wishlist is echt iets typisch Pukkelpop. Als ze maandag al namen zouden droppen, dan had de wishlist er even geleden wel al geweest.

Robyn bracht een paar weken geleden een nieuwe single uit en komt volgend jaar ook met een nieuw album. Zien we haar eventueel nog wat festivalletjes doen op het einde van de zomer? Zou een perfecte Marquee-head zijn lijkt me. Haar laatste keer PKP was in 2014 (!), samen met Röyksopp.
Amai, dat voelt niet zo lang geleden aan. Was wel een tof concert. Past ook wel in de wave lijkt me

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Hopen op Fontaines - Turnstile - kings of leon dagje? Of is dat te veel hoop?

Ik schrijf allesinds bij zekerheid Turnstile, Florence en Lorde op

Users who are viewing this thread