Pukkelpop 2023

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Dus de hoofdpodiumafsluiters zouden allemaal bekend zijn?

Dan zal Bicep in de Dance Hall staan. Of de Marquee kan ook natuurlijk, Vitalic bv stond daar ook.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Wat denken jullie van unkle? Zou een goeie dance hall naam zijn.
Dat zou fantastisch zijn. De laatste keer dat ik ze gezien heb was op Sziget in 2007. Maar het is niet echt een dance act, maar tegelijkertijd is de dance hall ook niet alleen voor dance acts. Laat maar komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Dat zou fantastisch zijn. De laatste keer dat ik ze gezien heb was op Sziget in 2007. Maar het is niet echt een dance act, maar tegelijkertijd is de dance hall ook niet alleen voor dance acts. Laat maar komen.
Op closer than you Will ever be kun je vindt ik toch goed dansen, hoop echt dat ze komen als dat het geval is koop ik zeker een ticket ongeacht wat de rest van de line-up is.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
kaartjes voor lowlands misgelopen, helaas.
dan maar een keer pukkelpop proberen.
zijn er hier mensen die de afgelopen 5 jaar naar zowel pukkelpop als LL zijn geweest.
en wat zijn de grootste overeenkomsten en verschillen.

grootste verschil voor mezelf is dat ik vanaf pukkelpop gewoon iedere dag terug naar huis kan rijden
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
kaartjes voor lowlands misgelopen, helaas.
dan maar een keer pukkelpop proberen.
zijn er hier mensen die de afgelopen 5 jaar naar zowel pukkelpop als LL zijn geweest.
en wat zijn de grootste overeenkomsten en verschillen.

grootste verschil voor mezelf is dat ik vanaf pukkelpop gewoon iedere dag terug naar huis kan rijden
Same here; wij gaan ook Pukkelpop proberen. Ben hier ook wel benieuwd naar.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
kaartjes voor lowlands misgelopen, helaas.
dan maar een keer pukkelpop proberen.
zijn er hier mensen die de afgelopen 5 jaar naar zowel pukkelpop als LL zijn geweest.
en wat zijn de grootste overeenkomsten en verschillen.

grootste verschil voor mezelf is dat ik vanaf pukkelpop gewoon iedere dag terug naar huis kan rijden
Plussen van Pukkelpop zitten voor mij vooral in;
- De ruimte, veelal ruimte bij optredens, geen lange rijen voor wc's, goede doorstroom
- Sterke line-up over de breedte, veel te zien, veel namen (vorig jaar fenomenaal)
- Praktische route van camping naar festival (tegenover het terrein, dus even terug naar de camping geen probleem)
- Prima eten en drinken (speciaalbier voor 1 munt)
- Loopafstanden tussen stages goed te doen

Uiteraard is de beleving en aankleding bij Lowlands meer doordacht, maar vanwege de line up koos ik vorig jaar voor Pkp en hoop ik dat dit jaar weer te doen. De praktische kanten zijn goed bevallen.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Wat denken jullie dat de combi tickets gaan kosten? Hoop dat ze niet boven de €300 gaan kosten zoals bij lowlands.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Iemand die even snel kan opsnorren hoeveel je vorig jaar kwijt was?

Btw, op dag 0 heb je eigenlijk ook al een halve festivaldag aan muziek hè. Niet hetzelfde als RW, maar het is wel aanbod.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Iemand die even snel kan opsnorren hoeveel je vorig jaar kwijt was?

Btw, op dag 0 heb je eigenlijk ook al een halve festivaldag aan muziek hè. Niet hetzelfde als RW, maar het is wel aanbod.
tja wat Belgische bands die je ook op veel andere goedkope en/of gratis festivals kan zien, daarvoor kan je die prijs nu ook niet goedpraten
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ze moeten kwa rockmuziek wel echt met goede acts komen willen ze nog de oudere/doelgroep van vorig jaar aantrekken. Vorig jaar stond er Slipknot, Limp Bizkit, BMTH… daar moet echt wat goed bijkomen willen ze ni alleen 14-25 jarige hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en scheep

Gebruikers die dit onderwerp bekijken