Pukkelpop 2023

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Billie is natuurlijk een vette headliner en ook gewoon een naam die ik na vorig jaar nog wel eens wil zien. Maar voor de rest is het allemaal wat flets bovenaan voor mijn smaak. Hopen op een heel erg dik dagprogramma maar kijkend naar Lowlands vrees ik daar ook een beetje voor.

Tot nu toe wordt het een dagticket Rock En Seine voor The Strokes voor mij...
Zullen ze óf niet komen door wat dan ook óf de dag wordt afgeblazen met jouw The Strokes geluk ;)
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
In 2022 gingen die ook in de Club staan? Is er iets gebeurd dat hen sinds afgelopen zomer groter heeft gemaakt ofzo?
Ja, nog meer gewild dan voorheen. Vrijwel alle shows van hun tour zijn uitverkocht en ze staan in zalen van 3000+ bezoekers. Ik vind hen ook vele malen groter qua naam en populariteit dan alle bands die vorig jaar in de Club stonden.
De Club zal in ieder geval uitpuilen mochten ze daar staan. Wel een mooie ambiance, maar ik vind dat ze een plek in de Marquee hebben verdiend. We gaan het zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
One van BKS is niet te vergelijken met de mainstage van PKP. One is kleinschaliger en idyllischer.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
103000 wachtenden voor me voor Lowlands. Belachelijk veel. Ik denk dat Pukkelpop ook heel goed gaat verkopen …iets met een Billie Eilish effect.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
103000 wachtenden voor me voor Lowlands. Belachelijk veel. Ik denk dat Pukkelpop ook heel goed gaat verkopen …iets met een Billie Eilish effect.
We zullen het zien, ik denk dat het wel meevalt wat het effect daarvan is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Lowlands verkoopt volgens mij altijd zo uit. Ik vraag me ook af of er veel mensen €300,- betalen voor één artiest. Eilish zal wel iets hebben gedaan maar het was zonder ook wel uitverkocht.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Pukkelpop zal goed verkopen mede en voornamelijk door Billie Eilish, maar op Lowlands kan je quasi zetten wat je wilt en die verkopen uit
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Gokje: dag van Billie Eilish op enkele dagen uitverkocht, dag van Angèle niet, dag van Florence+Killers enkele weken voor het festival, combi's 90%.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Gokje: dag van Billie Eilish op enkele dagen uitverkocht, dag van Angèle niet, dag van Florence+Killers enkele weken voor het festival, combi's 90%.
De undercard is wel belangrijk hoor. Dag van Tame Impala en Arctic Monkeys verkochten ook pas heel laat uit.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Je kunt geen drukte tegen komen als je steeds naar de kleine tentjes stuff gaat zien. 😎
Naja, juist daar werd het na de middag steeds drukker. Al vond ik de indeling vorig jaar wel ideaal om de grote stroom mensen soms te omzeilen.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Hoop dat het lang duurt eer het festival uitverkoopt want ik wil de rest van de namen afwachten vooraleer ik eventueel een ticket koop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken