Pinkpop 2026

Nog 4 dagen tot Pinkpop Festival 2026

Happy Birthday Countdown GIF by The3Flamingos

Hopelijk trekt het weer idd nog bij. Ziet er niet heel super uit, tempratuur is prima. Maar het gaat een natte editie worden als ik alle websites moet geloven...

Hopelijk trekt het weer idd nog bij. Ziet er niet heel super uit, tempratuur is prima. Maar het gaat een natte editie worden als ik alle websites moet geloven...
Tis ook nooit goed he hahaha. 3mm regen is niks met zo'n temperatuur. En daarnaast de meest legendarische edities viel er regen. Metallica met onweer, foo met regenboog, pearl jam 92... om maar een paar te noemen. Setje droge kleren in de locker en door.

Onweer, verschrikkelijk. Lijkt wel alsof dat elk jaar in de voorspelling staat tijdens Pinkpop. Laat het maar bij voorspellingen blijven, noodweer is voor niemand fijn.

• Leuk
Waarderingen: colette283 en CheyDV
Yep, aardig artikel dat de pijnpunten van PP goed bloot legt.De verandering is ingezet nu zal moeten blijken of er meer publiek gaat komen.Tijden veranderen ben zelf zeg maar van de oude generatie / maar stilstaan is nooit goed ook niet in festivalland.
ik heb nog altijd de stille hoop dat de max capaciteit weer terug naar 60.000 p dag gaat

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Yep, aardig artikel dat de pijnpunten van PP goed bloot legt.De verandering is ingezet nu zal moeten blijken of er meer publiek gaat komen.Tijden veranderen ben zelf zeg maar van de oude generatie / maar stilstaan is nooit goed ook niet in festivalland.
Ik vond het juist veel woorden, maar weinig inhoudelijk. Ik ben ook allergisch als 40+ers het gaan hebben over de Snapchat generatie en kon het daarna niet meer serieus nemen.

Users who are viewing this thread