Pinkpop 2026

overigens is er in de app een kopje "TIMING" toegevoegd tussen de naam van de act en de speeldag

Nee joh... dat gaat op een festival niet gebeuren. Zelfs Springsteen moest het doen met 2:15u in 2009 en 2u in 2012. Weliswaar beide keren eroverheen gegaan.
Pearl Jam kreeg volgens mij 3 uur op werchter 2014. Greenday volgens mii ook wel eens 2,5 uur. Het is zeker niet onmogelijk. Maar gezien Pinkpop inderdaad echt om 00:00 stopt zal de tijd inderdaad niet snel langer zijn dan de 2 uur, 2:30 max, had ik ff niet aan gedacht

Pearl Jam kreeg volgens mij 3 uur op werchter 2014. Greenday volgens mii ook wel eens 2,5 uur. Het is zeker niet onmogelijk. Maar gezien Pinkpop inderdaad echt om 00:00 stopt zal de tijd inderdaad niet snel langer zijn dan de 2 uur, 2:30 max, had ik ff niet aan gedacht
Van wat ik me nog kan herinneren, kreeg Pearl Jam in 2022 op PP ook 2,5 speeltijd. Echter stopten ze al om half 12. Dus een totale speeltijd van 2 uur, alsnog lang genoeg.

Volgens mij gaf Jimmy al een hint dat het aannemelijk is dat de show wel wat langer doorgaat, zie 2:15 zelf als perfecte tijd.

Normaal duurt de Werchter dag tot 1 uur. Nu eindigt de set om half 1 dus er is ruimte voor uitloop.

Van wat ik me nog kan herinneren, kreeg Pearl Jam in 2022 op PP ook 2,5 speeltijd. Echter stopten ze al om half 12. Dus een totale speeltijd van 2 uur, alsnog lang genoeg.
Voor mij gaat 3 uur Pearl Jam voorbij alsof het 1 uur is. Dus wat mij betreft krijgen ze een hele avond ;) Maar ik snap de 2 uur grens wel hoor!
Op werchter speelde RHCP volgens mij ook een keer slechts 70-75 minuten, dat is gewoon karig voor een grootste act. 2 uur is heel wat dan!

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en JohndeBever
Precies laten we niet doen of dit de meeste matige act is terwijl we ook Roxy Dekker op het hoofdpodium gaan zien. Klinkt prima en een van de grootste acteurs ooit op het podium hebben staan is gewoon een goede boeking marketingtechnisch gezien.
Hahaha, toen ik 8 jaar geleden de eerste dag het terrein op liep stond Ronnie Flex te bléren op het hoofdpodium. Om die reden heb ik alle Nederlandse acts als eerste gepland.

Users who are viewing this thread