Pinkpop 2026

Denk trouwens echt dat die vrijdag qua dagtickets niet best gaat lopen tuurlijk zijn het populaire acts maar zie ze niet een dag voltrekken en zara larsson en teddy swims samen vind ik een bijzondere combi met 21 pilots
Same, om die reden wacht ik nog even met een dagticket daarvoor aangezien k denk dat via swap ze wel goedkoper op komen staan.
Hoop dat daar NBT of Bad Omens nog bijkomt om wat meer rock op die dag erbij krijgen. en anders prima als het een pop dag is. mn vriendin blij (meer pop fan) en ik blij (21pilots megafan haha).

Zie wel hier en daar wat over TOP voorbij komen zoals 538 gehalte. Ik denk dat ze juist de verrassing van het weekend gaan worden (net zoals oscar&wolf vorig jaar dat was)

Nothing but Thieves?

Heb het idee dat ze voor hun eigen bestwil NL een jaartje laten overslaan. Maar zodra die vrijdag achterloopt, ze hier toch weer worden neergezet om een boost te geven.
Als ze die erbij drukken, zitten ze met de vrijdag ook geb🐝 teld.
En kan mijn weekend helemaal niet meer stuk.

Nothing but thieves zou heel gaaf zijn, maar die schurken toch tegen headliner status aan op pinkpop lijkt me, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk met Teddy Swims en Zara Larsson er al bij.

Denk dat een van de grote kanshebbers van Bospop er nog bijkomt. Er zijn zoveel namen die daar kunnen staan die allen bij elkaar weer te veel van het goede zijn. Een uit het lijstje

-Lenny Kravitz (lijkt mij het meest onwaarschijnlijk voor Pinkpop, te groot voor welke spots er open staan)
-Bryan Adams
- ZZ Top
- Within Temptation
- Pet Shop Boys
- Rod Steward? ( zag hem in het geruchtenlijstje voor Bospop dus voeg hem maar even toe)

Lekker nog een klassieker erbij en de andere dagen bovenin opvullen met wat nieuwere namen!

Nothing but thieves zou heel gaaf zijn, maar die schurken toch tegen headliner status aan op pinkpop lijkt me, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk met Teddy Swims en Zara Larsson er al bij.
Jaaaah, dat is nog wel een dingetje.
"Everybody is going Crazy?"

Kijkend op het affiche tot nu naar die witte dikgedrukte namen onder de headliner, staan er 2 voor de vrijdag, Teddy Swims en Zara Larsson. Voor zaterdag enkel Editors en voor zondag enkel Yungblud. Ik zou er nog 2 bij verwachten, blijf ik denken? 🤔

G6jJZwPXsAAttyX
Zondags sluit Di-Rect noord af volgens hun reportage bij RTL Boulevard van gisteren.

Zondags sluit Di-Rect noord af volgens hun reportage bij RTL Boulevard van gisteren.
Dat vind ik wel opvallend hoor. Daar stond vorig jaar bijvoorbeeld nog Korn.
Ik vind Di-Rect heel leuk hoor, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken...
Bovendien had ik ze dan hoger op de 'poster' verwacht.
Dus ik denk dat ze 'voor de foo fighters' gewoon bedoelen als: Ergens op die dag voor de foo fighters :P

• Leuk
Waarderingen: colette283
Dat vind ik wel opvallend hoor. Daar stond vorig jaar bijvoorbeeld nog Korn.
Ik vind Di-Rect heel leuk hoor, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken...
Bovendien had ik ze dan hoger op de 'poster' verwacht.
Dus ik denk dat ze 'voor de foo fighters' gewoon bedoelen als: Ergens op die dag voor de foo fighters :P
En daarbij overtreffen ze Yunblud, wat ik ook raar vind. Zou die toch eerder noord af laten sluiten.
Op de site staat Yungblud wel hoger als di-rect, als je filtert op alleen zondag.

Wat ze specifiek zeggen in die reportage van gister, is dat 'Het mooie is dat de stages tegenover elkaar staan, dus waarschijnlijk kunnen de Foo Fighters onze laatste noten nog horen''. Wat duidelijk wijst naar afsluiter noord positie

• Leuk
Waarderingen: colette283
Denk dat we de zondag geen sub namen meer hoeven te verwachten! Di-rect had al aangegeven dat ze voor de FF spelen dus Volbeat sluit ik wel uit!
Zaterdag daarin tegen denk ik nog 1 sub of noord afsluiter te verwachten! Mijn gok The Prodigy of Within Temptation!
Vrijdag zelfde verhaal als de zondag alles is daar ingevuld

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
En daarbij overtreffen ze Yunblud, wat ik ook raar vind. Zou die toch eerder noord af laten sluiten.
Op de site staat Yungblud wel hoger als di-rect, als je filtert op alleen zondag.

Wat ze specifiek zeggen in die reportage van gister, is dat 'Het mooie is dat de stages tegenover elkaar staan, dus waarschijnlijk kunnen de Foo Fighters onze laatste noten nog horen''. Wat duidelijk wijst naar afsluiter noord positie
Zou ik heel raar en bijzonder vinden. Leuke band voor Nederlandse begrippen maar Yungblud een veel betere en grote naam als zij, verwacht eigenlijk nog wel een naam tussen hen en Yungblud in al lijkt mij dat niet eens nodig aangezien Foo Fighters en Yungblud in hun eentje die dag al makkelijk dragen.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Als ik Dave Grohl zou zijn zou ik tijdens Di-rect lekker de tent in duiken bij Fat Dog ofzo

Het zou een zware set zijn als Di-rect zo hoog komt te staan> maar met die 3x de kuip hebben ze een goedkope NL publiekstrekker. Het is wel te verantwoorden in dat opzicht.

Die zullen niet Noord afsluiten. Ik verwacht:

Zuid: Noord:
Foo Fighters Volbeat
Yungblud Di-rect
Ik denk dat iedereen om teleurstelling te voorkomen Volbeat even uit het hoofd moet zetten, een megaticketseller als Foo Fighters met een zeer sterke sub als Yungblud heeft Volbeat niet meer nodig die dag. Ook het feit dat ze dan 3 dagen achter elkaar moeten spelen helpt niet mee.

Als ik Dave Grohl zou zijn zou ik tijdens Di-rect lekker de tent in duiken bij Fat Dog ofzo

Het zou een zware set zijn als Di-rect zo hoog komt te staan> maar met die 3x de kuip hebben ze een goedkope NL publiekstrekker. Het is wel te verantwoorden in dat opzicht.
Mogen we hopen op hen als Tent-head? Zou gruwelijk einde van het weekend zijn: YUNGBLUD - Fat Dog - Foo Fighters 💥

• On fire
Waarderingen: ChrisV en luluasas
Ik denk dat iedereen om teleurstelling te voorkomen Volbeat even uit het hoofd moet zetten, een megaticketseller als Foo Fighters met een zeer sterke sub als Yungblud heeft Volbeat niet meer nodig die dag. Ook het feit dat ze dan 3 dagen achter elkaar moeten spelen helpt niet mee.
Die 3 dagen doen ze vaker en het rock am ring weekend spelen ze ook 3 dagen.
Als ik naar de tour kijk van dit jaar zitten daar ook een aantal 3 dagen shows bij. Ofja ze spelen eigenlijk echt belachelijk vaak 3 dagen achter elkaar als ik de tour even bekijk.

Klopt wat je zegt dat die dag het niet nodig heeft, maar misschien voor de weekendtickets wel weer een naam die een aantal mensen nog over de streep trekt.

Die zullen niet Noord afsluiten. Ik verwacht:

Zuid: Noord:
Foo Fighters Volbeat
Yungblud Di-rect
Als ze het letterlijk zelf bevestigen dat ze die spot hebben dan kan je daar gewoon vanuit gaan. Daar ging het hele interview over. Ga er dus niet vanuit dat daar nog een volbeat bij komt

• Leuk
Waarderingen: Bassie78

Users who are viewing this thread