Oh daar doe ik niet moeilijk over, ik vind 99% van de hip-hop en rap inderdaad afschuwelijk. Smaken verschillen! Zo denk ik dat het gros van de Tyler, the Creator fans gillend weg zouden lopen bij de bands die ik bijvoorbeeld afgelopen weekend op Samhain Antwerpen heb gezien.Hoe zeg ik dat ik hiphop haat zonder te zeggen dat ik hiphop haat deel 293783
Op dit forum is er wel een sterke voorkeus voor gitaarmuziek, dus echt verrassen doet het mij niet.Erg jammer van Tyler, zag ‘m aan het begin van het spel wel als een potentiële top 5 speler.
Leek me érg goed te vallen bij het Lowlands en Pukkelpop publiek om dit forum.
Dat is ook waarom ik zo vaak QotSA min, moet toch een beetje tegengewicht geven!Op dit forum is er wel een sterke voorkeus voor gitaarmuziek, dus echt verrassen doet het mij niet.
Heb het gevoel dat hip/hop of elektronische acts het een stuk moeilijker hebben.
Ja maar dat is het 'm net: ik baseer me op de reacties vanop dit forum.Op dit forum is er wel een sterke voorkeus voor gitaarmuziek, dus echt verrassen doet het mij niet.
Heb het gevoel dat hip/hop of elektronische acts het een stuk moeilijker hebben.
Denk dat Tyler net door zijn populariteit ook wel een hele reeks haters heeft op het forum (alle grote hip-hop namen waarschijnlijk), al is dat mogelijks ook wel eerder bij mensen die voor andere festivals kiezen (kuch kuch graspop). En zeker in zo'n spel moet je maar een paar mensen hebben die elke dag iemand minnen en dan kan die er vlug uitvliegen.Ja maar dat is het 'm net: ik baseer me op de reacties vanop dit forum.
Tyler wordt al eventjes gezien als ultieme droomnaam voor deze festivals in die twee topics. Toen bleek dat het dit jaar weleens zou kunnen gebeuren (stond ineens op APE), werd hij hier vaak weggewuifd wegens 'te groot', 'daar is het budget niet voor' en 'dream on'. En toen hij er alsnog stond, werd de champagne hier opengeknalt. Of dat was toch de algemene tendens, dat ze die grote vis toch hebben kunnen binnenhalen. Stel je voor dat ze in de plek met pakweg Editors waren gekomen, het kot was hier te klein geweest.![]()
Zijn er veel mensen uit het Lowlands topic die hier stemmen? Ik lees daar wel af en toe mee maar herken niet heel veel namen van vaste posters die hier meestemmen. Misschien dat daar dan ook nog een kleine discrepantie zit.Ja maar dat is het 'm net: ik baseer me op de reacties vanop dit forum.
Tyler wordt al eventjes gezien als ultieme droomnaam voor deze festivals in die twee topics. Toen bleek dat het dit jaar weleens zou kunnen gebeuren (stond ineens op APE), werd hij hier vaak weggewuifd wegens 'te groot', 'daar is het budget niet voor' en 'dream on'. En toen hij er alsnog stond, werd de champagne hier opengeknalt. Of dat was toch de algemene tendens, dat ze die grote vis toch hebben kunnen binnenhalen. Stel je voor dat ze in de plek met pakweg Editors waren gekomen, het kot was hier te klein geweest.![]()
De Hurt/Heal topics hebben hele andere mensen dan de festivalspecifieke topicsJa maar dat is het 'm net: ik baseer me op de reacties vanop dit forum.
Ja maar goed, je stemt toch wel met die hoed op. Wat is een ultieme PKP/LL headliners (/naam) als ze die morgen zouden aankondigen?Zijn er veel mensen uit het Lowlands topic die hier stemmen? Ik lees daar wel af en toe mee maar herken niet heel veel namen van vaste posters die hier meestemmen. Misschien dat daar dan ook nog een kleine discrepantie zit.
Objectiviteit is niet per sé de sterkste kant van de mensJa maar goed, je stemt toch wel met die hoed op. Wat is een ultieme PKP/LL headliners (/naam) als ze die morgen zouden aankondigen?
Helemaal eens hoor. Maar ja.. ik vond Bring me the Horizon dé Graspop naam haha, dus ik deel mezelf maar enige bescheidenheid toe.Ja maar goed, je stemt toch wel met die hoed op. Wat is een ultieme PKP/LL headliners (/naam) als ze die morgen zouden aankondigen?
In die zin snap ik dat een Nick Cave een terechte (bijna) winnaar is voor het DTRH/BKS spel, maar hier misschien wat minder. Vind zo'n LP, Foos ook echt bizarre Lowlandsnamen.
Jij was in die eerste draft toch juist meermaals van mening dat je gewoon je eigen favoriet kiest en niet "wat is de beste naam voor het festival"?Ja maar goed, je stemt toch wel met die hoed op. Wat is een ultieme PKP/LL headliners (/naam) als ze die morgen zouden aankondigen?
BMTH is een behoorlijk controversiële naam in de metalwereld, met de poppy kant die ze zijn opgegaan vanaf SempiturnalHelemaal eens hoor. Maar ja.. ik vond Bring me the Horizon dé Graspop naam haha, dus ik deel mezelf maar enige bescheidenheid toe.
De draft die ik zelf begonnen was ja, klopt. Waar ik dus zelf nog even de regels voor opmaakte. Of trachtte te doen.Jij was in die eerste draft toch juist meermaals van mening dat je gewoon je eigen favoriet kiest en niet "wat is de beste naam voor het festival"?
Nee, die is net zo. Of bedoel je bij jezelf?De draft die ik zelf begonnen was ja, klopt. Waar ik dus zelf nog even de regels voor opmaakte. Of trachtte te doen.
Nu we aan spel 5 zitten lijkt die shift ook wat te zijn veranderd.