Lowlands 2024

The_Kist

Playlistbediener
15 nov 2023
13
7
De eerste pendelbussen vertrekken vanaf Lelystad om 7 uur sochtends op donderdag; dan ben je toch ruim op tijd bij de ingang? Of zie ik dan iets over het hoofd?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
De eerste pendelbussen vertrekken vanaf Lelystad om 7 uur sochtends op donderdag; dan ben je toch ruim op tijd bij de ingang? Of zie ik dan iets over het hoofd?
7 uur vanuit Lelystad vertrekken is nog steeds niet vroeg genoeg om echt vooraan te staan helaas.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Wij zijn vorig jaar wel i.p.v. over de dijk via de andere kant van Flevoland het eiland opgereden. Is even wat omrijden, maar voor mijn gevoel echt een stuk sneller.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Wij zijn vorig jaar wel i.p.v. over de dijk via de andere kant van Flevoland het eiland opgereden. Is even wat omrijden, maar voor mijn gevoel echt een stuk sneller.
Klopt, ik stond al een tijdje in de file toen mijn vrienden in de buurt reden, omdat de file er toen al stond (en bekend was bij Google) werden zij via de noordkant gestuurd en waren ze er sneller.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Denk toch dat Joost geboekt moet worden. Die gaat echt het songfestival winnen. 😳 wat een toppert. Wat is dat een bagger nummer. Maar dat is mijn meening. Had wel iets meer verwacht
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

Mois

Playlistbediener
17 mei 2023
18
12
Yungblud op de Pinkpop vrijdag...
Helaas hebben wij zaterdag tickets😭

Kans dat hij dit jaar ook weer naar Lowlands komt ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken