Lowlands 2024

Deconstructor

Nieuw lid
2 feb 2024
3
11
Het zou goed zijn voor Lowlands als de ticketverkoop een keer instort. Zullen ze de volgende keer eens 2x nadenken voor ze the Opposites of Goldband headliner maken.
Ben ik het mee eens. Maar objectief gezien (en ik ben geen fan van alles) vind ik de line-up dit jaar nu al erg sterk tegenover de concurrenten. Goldband is een prachtig moment om van alle andere acts zonder drukte te genieten. Ik was zeer kritisch op de line-up van vorig jaar maar met zo'n sterk offer verwacht ik dat ze zullen blijven uitverkopen...

Ik hoop meer dat de mensen DIE kaarten kopen ook echt voor de muziek komen en het samen zijn. Heb Underworld nu 3 keer gezien op Lowlands en de laatste keer was het publiek echt helemaal van de kaart aan drugs, kaken kauwend, niets meeblehrend, zoekend naar vrienden etc
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
468
Laat bericht, maar GELUKT! Het is volgens mij geheel random en dus een loterij. Ik had mn laptop al uren op de site en mn telefoon en iPad pas veel later en alleen hierop kwam ik erin. Maar mijn pre-LL stress zit er al op. Op naar augustus!:love:
Om 11:00 wordt je inderdaad willekeurig een plekje toegewezen
 
  • Geweldig
Waarderingen: LLoww

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Moet zeggen dat ik het niet zo als stress ervaar. Als het nu lukt lukt het nu en anders vraag ik alsnog vrij en koop ik het ergens in juli/augustus wel
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Nadat vorig jaar allemaal mensen voor 100eu de dag zelf een kaartje kochten ga ik dat misschien wel doen dit jaar haha. Zie ik het wel allemaal en wellicht sta ik ineens voor een habbekrats op LL
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ja ik heb nog wel ergens het gevoel dat het morgen goed komt. Maar goed zaten er vorig jaar ook een paar. Kan me niet voorstellen om een jaar niet naar Lowlands te gaan eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Wat ook vervelend is dat op mobiel zo vaak heb gefreshed bij de foutmelding (Oeps er ging iets fout) dat hij nu denkt dat ik een of andere bot ben.
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Nadat vorig jaar allemaal mensen voor 100eu de dag zelf een kaartje kochten ga ik dat misschien wel doen dit jaar haha. Zie ik het wel allemaal en wellicht sta ik ineens voor een habbekrats op LL

Dit had volgens mij wel te maken met de line up vorig jaar. Waar ik toen alleen maar negatieve reacties las is het nu veelal positief. Durf hier dus niet op te gokken.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Dit had volgens mij wel te maken met de line up vorig jaar. Waar ik toen alleen maar negatieve reacties las is het nu veelal positief. Durf hier dus niet op te gokken.
Achja, elk jaar hebben er een paar wel wat te zeuren en een paar niets. Ik zie het allemaal wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Wel een enorme luxe voor de Lowlands organisatie. Elk jaar de prijs extreem verhogen, maar de gekte qua kaartverkoop neemt alleen maar toe.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ook blij met de ticket. Dit jaar 2 en misschien zelfs 3 groepsplekken aan elkaar zien de rijgen. Volgende uitdaging.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Achja, elk jaar hebben er een paar wel wat te zeuren en een paar niets. Ik zie het allemaal wel!
Precies, je kan het op een festival nooit voor iedereen goed doen. Ik erger me er niet aan en ga naar de bands die ik de moeite waard vind om te bekijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Beetje vroeg, maar iemand ervaring met de Gllamcamp Deluxe parkeerplaats? Is dat handig?
Zeker als je op de Gllamcamp staat, want dan parkeer je letterlijk naast het Gllamcamp terrein, dat scheelt veel lopen vanaf de reguliere parkeerplaats. Maar ook icm Easy Camp (had ik vorig jaar) ben je veel sneller bij je tent (EC is op camping 1) dan vanaf de reguliere parkeerplaats. Dus ik vond 't chill.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Ben ik het mee eens. Maar objectief gezien (en ik ben geen fan van alles) vind ik de line-up dit jaar nu al erg sterk tegenover de concurrenten. Goldband is een prachtig moment om van alle andere acts zonder drukte te genieten. Ik was zeer kritisch op de line-up van vorig jaar maar met zo'n sterk offer verwacht ik dat ze zullen blijven uitverkopen...

Ik hoop meer dat de mensen DIE kaarten kopen ook echt voor de muziek komen en het samen zijn. Heb Underworld nu 3 keer gezien op Lowlands en de laatste keer was het publiek echt helemaal van de kaart aan drugs, kaken kauwend, niets meeblehrend, zoekend naar vrienden etc
Deze discusie is vaker gevoerd. Maar je hebt helemaal gelijk . Ook ik zie het door de jaren heen steeds meer veranderen (20 jaar geweest) het publiek wat er nu steeds meer komt is er om een snuif/feest te houden en een groot deel intereseerd de muziek helemaal niet.vandaar de half lege tenten. Erg jammer voor de artiesten .En dit wordt alleen maar erger als ze dit soort bands blijven boeken. Want geld speelt geen rol bij velen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Nieuwtje, HEMA verdwijnt omdat Lowlands een veel te hoge fee vraagt. Bol.com vervangt HEMA.
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken