Lokerse Feesten 2026

Met Marilyn Manson, Judas priest, Helloween, Godsmack hebben die wel aardig potentieel op een redelijke bovenkant ja ben benieuwd waar ze mee komen

Met Marilyn Manson, Judas priest, Helloween, Godsmack hebben die wel aardig potentieel op een redelijke bovenkant ja ben benieuwd waar ze mee komen
JP met godsmack lijkt me dan meest logische voor Lokeren. Halloween lijkt me iets te niche. Maar MM is ook niet onrealistisch natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
Even goed iets dat ze delen met Graspop en dus nog moeten wachten met aankondigen…
Within Temptation spelen in de periode van Duitsland in Noordwest Duitsland en wellicht nog een grotere internationale naam aangevuld met twee sterke Belgische bands (niet Amenra of Brutus) wel Channel Zero voor afscheidstournee (laatste Belgische festival) en nog een naam als Hemelbestormer.

Judas Priest?
JP met godsmack lijkt me dan meest logische voor Lokeren. Halloween lijkt me iets te niche. Maar MM is ook niet onrealistisch natuurlijk.
Judas Priest staat de eerste zondag van augustus in Tsjechië en de dinsdag er na in Slovakije.

Die maandag er tussen zijn ze vrij maar die gaan tussen CZ en SK niet over en weer naar België komen en bovendien staat dan Dropkick Murphy's al in Lokeren

5 augustus zou nog kunnen maar die gaan echt geen 3 dagen meer na elkaar spelen. In het weekend er na hebben ze nog plek maar da's tijdens Alcatraz dus dat gaat ook niet gebeuren

Vandaag vrijdag om 8h weer nieuwe namen voor Lokerse Feesten. Hopelijk wordt een van de vrije dagen voor een groot deel ingevuld.

Users who are viewing this thread