Lokerse Feesten 2026

Ik blijf heel erg benieuwd naar de metal dag(en). Er zitten een paar gaten in beschikbare bands en de Alcatraz line-up maar ook niet zo heel erg veel. Ik denk dat het dit jaar maar bij 1 dag zal blijven.

Ik blijf heel erg benieuwd naar de metal dag(en). Er zitten een paar gaten in beschikbare bands en de Alcatraz line-up maar ook niet zo heel erg veel. Ik denk dat het dit jaar maar bij 1 dag zal blijven.
Marilyn Manson, helloween en godsmack zijn sowieso al 3 grote namen die touren zonder een Belgische datum. Mm met godsmack als voorprogramma zou een mooie boeking zijn voor Lokeren.

Marilyn Manson, helloween en godsmack zijn sowieso al 3 grote namen die touren zonder een Belgische datum. Mm met godsmack als voorprogramma zou een mooie boeking zijn voor Lokeren.
Manson tourt volgens mij niet tot augustus. Volgens mij wordt het ook een combinatie van helloween, godsmack, in flames voor de metal dag.

Combitickets gaan in recordtempo uitverkopen. Nu al meer dan 80 procent verkocht van de combitickets uitverkocht! en dit op de eerste verkoopsdag!

Combitickets gaan in recordtempo uitverkopen. Nu al meer dan 80 procent verkocht van de combitickets uitverkocht! en dit op de eerste verkoopsdag!
Ja, dat is de eerste keer dat het zo snel gaat.
Ook toen het nog via Van Eetvelde ging, liep het nooit zo snel. Hoewel heel veel mensen daar altijd van 's morgens vroeg gingen gaan aanschuiven (maar dat maakte het wel lokaal en uniek).

Dat wordt daar echt weer een ramp, ik vraag mij toch echt af hoe ze door die veiligheidskeuring raken als er iets gebeurd. Oppervlakte - publiek bedoel ik dan.

Ps. Ik ben echt van natuur geen zwartdenker of klager hoor. Rock n roll baby

• Leuk
Waarderingen: koolket

Heeft iemand hier een idee van het aantal combi's? Kan toch niet meer dan 3.000 - 5.000 zijn?

Heeft iemand hier een idee van het aantal combi's? Kan toch niet meer dan 3.000 - 5.000 zijn?
3.000 zou al veel zijn. Een dagticket brengt meer dan het dubbele op van een combiticket per dag dus het is in het belang van de organisatie om zoveel mogelijk dagtickets te verkopen. Wel een supersnelle start: in 2023 waren combitickets pas uitverkocht begin juli 2023 en in 2025 (een feesteditie) pas einde juli net voor het festival begon. Volgens mij hebben veel mensen die Lenny Kravitz absoluut wilden zien, toch nog voor een combi ticket gekozen.

Helaas, geen Pulp.
Wel the Kooks op Lokerse Feesten op vijf augustus naast Tom Odell en Oscar and the Wolf

Iemand idee op welke dag er een "metal dag" op de Lokerse Feesten komt?
Zie dat op dinsdag 4 augustus Xavier Rudd er al staat, vorig jaar was de metal dag op dinsdag.

Iemand idee op welke dag er een "metal dag" op de Lokerse Feesten komt?
Zie dat op dinsdag 4 augustus Xavier Rudd er al staat, vorig jaar was de metal dag op dinsdag.

Eh...vorig jaar was Gojira op dinsdag, maar zondag was de 'metaldag' met Bizkit P, Brutus, Shikari en ECB.

623255090_1429394601909137_742739302433474620_n.jpg
In de facebookcommentaren wordt het klavertje aan zijn oor gezien als een hint naar Dropkick Murphys. Zou heel goed kunnen natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread