Jera on Air 2025

Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat Jera zoiets zal gaan doen vanwege oa Vainstream en Impericon. Daarnaast helpen Into the Grave, South of Heaven en Pinkpop in de zelfde maand ook niet mee.

Het kan natuurlijk zijn dat ze morgen een blik met 25 artiesten open trekken die nog helemaal niks hebben aangekondigd maar ook dat lijkt me sterk.
En je hebt ook nog Resurrection Fest in Spanje die ook wel wat bands hebben die prima op Jera kunnen staan. Denk dat dit alles bij elkaar het toch wel uitdagend heeft gemaakt, en we daarom ook die Vrijdag headliner nog niet hebben

Ah helder. Ik weet nog wel dat ze een keer op Dynamo zeiden halverwege hun show:
"It is getting dark now so everyone can come out now, your friends wont bully you that you are partying with a metalcore band"
Het is een van mijn favoriete bands, en dus erg blij dat ze op Jera staan, maar ze passen minder op een Jera. Je verwacht ze eerder op een dynamo, graspop etc. Zeker de laatste paar albums neigen meer naar de melo/death kant (Denk aan de nummers Ubermacht, Protector, Valhalla en de populaire cover Black Tears).

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Als In Flames op jera staat, verkoop ik mn ticket. Mijn vriendin heeft volgens spotify wrapped er dit jaar 25.000 minuten naar geluisterd. Ja enkel naar In Flames. Ja, ik ben ze beu 😂😂😂

• Haha
Waarderingen: Yoghurt
Confirmations for several European Slam Dunk Festivals are coming tomorrow at noon at 2 p.m
Is er niet al eens eentje in Parijs geweest? Zie het niet meteen in het al drukke festivalseizoen van België of Nederland passen.

Edit: hun afbeelding op insta is wel wat suggestief naar Nederland en iets wat in de buurt van Parijs lijkt.
ADTR heeft nog wel twee weken vrij voor Hellfest dus daar dan maar in die weekends.

Valt me trouwens ook op dat op de Jera lineup pagina Landmvrks ook tussen de paar grotere namen staan voordat ze van a-z gaan. Zou vet zijn als die een vrij hoge spot krijgen met een productie á la Hellfest dit jaar.

Voer voor de psychiater.

Slam dunk heeft in het verleden festivals gehad in Parijs en Lyon in Frankrijk, telkens 1 dag indoor. En in Rimini, Italië, wat drie dagen outdoor was.
Dus kan alle kanten op. Zie het ook wel gebeuren dat ze een dagje 013 doen, die hebben twee zalen dus soort van indoor festival. Of Klokfabriek in Eindhoven als er voldoende bands en grote namen zijn.
ADTR zou wel een publiekstrekker zijn.

Vorige edities waren onder andere Sum41, The Offspring, Billy Talen namen op de Europese date van Slam Dunk.

Edit, de editie in Parijs ging niet door door de pandemie, was 1 dag in twee zalen in Parijs.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Gaan het zo zien. Ik zie ze ook nog wel voor out of the box gaan na The Prodigy als headliner volgend jaar. Misschien (ook wensdenken) Pendulum?

Anxious, Creeper, Dead By April, Dead Poet Society, Deafheaven, Denzel Curry, Employed To Serve, Fidlar, Hot Milk, John Coffey, Mark Foggo, Northlane, Poppy, Pvris, Slapshot, Smash Into Pieces, South Arcade, Spy, Static Dress, Street Dogs, Teenage Bottlerocket, Terror, The Dreadnoughts, The Scratch and Vukovi!

Niet slecht, maar nog steeds die ene headliner…
Van de pakketje komt enkel Dead Poet Society bij de ‘grote namen’.

Users who are viewing this thread