Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
donderdag: a day to remember, bloodywood, magnolia park (minste dag voor mij)
vrijdag: twisted sister, breaking benjamin, alter bridge, we came as romans, guilt trip
zaterdag: bring me the horizon, bad omens, architects, ice nine kills, three days grace, catch your breath
zondag: sabaton, electric callboy, foreigner, the plot in you, bury tomorrow, set it off, future palace
Die zaterdag word de hele dag bij de mainstages bivakkeren . Als metalcore liefhebbers vind ik dit zelf al een beetje te en dan ook nog Hollywood undead TDG en POD maar klaag niet Ook blij met Anthrax afsluiter tent ipv rond etenstijd op de main zet die maar onder Limp bizkit. Zondag Plot in you en Bury tomorrow niks voor jou?
Vooral benieuwd naar de 2 overblijvende headliners van de Marquee. Normaal gezien weet je wel ongeveer in welke richting je die moet zoeken, maar met Mastodon en Anthrax is die waaier plots veel ruimer geworden.
een poging doen om al een eerste lijst must see acts te maken
Donderdag 13
Must
- Within Temptation
- Windrose
- President Mag
- Limp Bizkit
- A day to remember
- Tom Morello
- Static X
- Thrown
- Magnolia Park Misschien
- Accept
- Anthrax
- Snot
- Pennywise
Vrijdag 11
Must
- Alter Bridge
- Breaking Benjamin
- Trivium
- Twisted Sister Mag
- Volbeat
- Drowning Pool
- Bark Misschien
- Kublai Khan TX
- We Came As Romans
- Thornhill
- Elder
Zaterdag 12
Must
- BMTH
- Architects
- INK
- Bad Omens
- Three Days Grace
- Sepultura
- POD
- Queensryche
- Loathe Misschien
- Hollywood Undead
- Corrosion of Conformity
Zondag 11
Must
- Sabaton
- Electric Callboy
- Mastodon
- Kanonenfieber Mag
- Alice cooper
- Extreme
- Foreigner
- Europe
- Bury Tomorrow Misschien
- Venom
- Solstafir
Dus al 47 bands die ik zou willen zien Wat een luxeprobleem
Who knows, maybe in a week I’ll be happy about the great stuff playing on the Jupiler and the lack of clashes with the main stages. Let’s stay positive.