Graspop Festileaks Meeting 2025

Afbeelding in de openingspost ook aangepast.

Eerste meeting bij het kruis van de Northstage op donderdag beginnend vanaf 13:00

Tweede meeting bij het kruis van de Southstage op vrijdag om 17:45

Derde meeting bij de Jupiler tribune op zaterdag om 14:00

Zondag nog geen meeting gepland.

Bekijk bijlage 14568
Bedankt voor de moeite Bas! Zie je donderdag!

Dit is de officiële communicatie geworden :) Ik zie jullie daar!

WhatsApp Image 2025-06-16 at 13.49.54.jpeg

Graspop Festileaks Meeting

Het is EINDELIJK de week van Graspop. Ik heb al super veel zin om woensdag richting Dessel te karren. Uiteraard geen Graspop, zonder de Graspop meeting. De officiële meeting vindt gelijk op donderdag plaats om 13:00, tijdens de start van Warkings. Zo komen we elkaar nog het hele weekend tegen.

Er zijn nog twee andere momenten wanneer de Graspoppers samenkomen. Op vrijdag om 17:45 bij het kruis van South Stage en op zaterdag om 14:00 op de tribune van Jupiler Stage.

Tot op Graspop!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Piebe71
Dit is de officiële communicatie geworden :) Ik zie jullie daar!

WhatsApp Image 2025-06-16 at 13.49.54.jpeg

Graspop Festileaks Meeting

Het is EINDELIJK de week van Graspop. Ik heb al super veel zin om woensdag richting Dessel te karren. Uiteraard geen Graspop, zonder de Graspop meeting. De officiële meeting vindt gelijk op donderdag plaats om 13:00, tijdens de start van Warkings. Zo komen we elkaar nog het hele weekend tegen.

Er zijn nog twee andere momenten wanneer de Graspoppers samenkomen. Op zaterdag om 17:45 bij het kruis van South Stage en om 14:00 op de tribune van Jupiler Stage.

Tot op Graspop!
Is de 2e meeting niet op vrijdag?

Top! Dank voor het organiseren, heren.

Donderdag kom ik sowieso wel even langs gelopen, maar hoe laat hangt af van hoe goed ik Fleshwater vind.

Vrijdag gaat me zeer waarschijnlijk niet lukken. En zaterdag vind ik de tribune tijdens Dirty Honey sowieso geen slecht idee, dus die hou ik wel als optie.

Maar goed, na een aantal jaren Festileaks lid zijn en diverse meetings te hebben bezocht, heb ik inmiddels al met behoorlijk wat van jullie kennisgemaakt. Dus als je me buiten de meetings om spot, kom vooral hallo zeggen! En sowieso is de kans 99% dat er in mijn buurt dan nog meer Festileakers te vinden zijn. ;)

Zin in, mensen! Nog maar een paar nachtjes.

Ik zal er bij de meeting van donderdag en zaterdag zijn.
Zeg gerust ook hallo tegen mij want ik zal jullie als slechtziende moeilijk herkennen.
Is er weer zo'n ongeschreven regel van rechts vanvoor kom ik jullie tegen in de tenten? Wee niet hoe het op de openluchtpodia zou zijn.
Ik hoop ook dat in tegenstelling tot vorig jaar de meeting op zaterdag ook doorgaat. Want toen was er maar 1 terwijl er een poll was van andere meetings.

Is er weer zo'n ongeschreven regel van rechts vanvoor kom ik jullie tegen in de tenten? Wee niet hoe het op de openluchtpodia zou zijn.
In de tenten waarschijnlijk wel ja. Open lucht hangt er vanaf. South Stage zal rechts zijn en North Stage links. Jupiler rechts, denk ik. Of onder de bomen in de schaduw.

Ik ga al jaren alleen naar graspop mss morgen toch eens plannen om kennis te maken. Als ik lef heb, ben eerder verlegen type (behalve als ik gedronken heb en bij vrienden)

Users who are viewing this thread