Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja, dit klinkt als een match made in heaven voor @wenteldave. Zo'n geduchte tegenstander kunnen we wel gebruiken Dave! Houdt het spel spannend! Doe je mee? :D
 
  • On fire
Waarderingen: InsaniTiny

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Vooralsnog iedere draft meegedaan, met veel plezier.

Ik ga wel vanaf 21 feb drie maanden op reis. Ik wil de boel dan niet telkens ophouden. Misschien een idee dat ik meedoe en vanaf 21 feb doe ik mee zonder tijdsindicatie. Als in, dat hoeven er geen 8 uren gewacht te worden op mij en doe ik een pick als het schikt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Vooralsnog iedere draft meegedaan, met veel plezier.

Ik ga wel vanaf 21 feb drie maanden op reis. Ik wil de boel dan niet telkens ophouden. Misschien een idee dat ik meedoe en vanaf 21 feb doe ik mee zonder tijdsindicatie. Als in, dat hoeven er geen 8 uren gewacht te worden op mij en doe ik een pick als het schikt.

Als je tegen die tijd nog een keer dit wil aangeven dat het ingaat, lijkt me een prima oplossing
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Vooralsnog iedere draft meegedaan, met veel plezier.

Ik ga wel vanaf 21 feb drie maanden op reis. Ik wil de boel dan niet telkens ophouden. Misschien een idee dat ik meedoe en vanaf 21 feb doe ik mee zonder tijdsindicatie. Als in, dat hoeven er geen 8 uren gewacht te worden op mij en doe ik een pick als het schikt.
Ook op mij hoeft er niet die 8 uur gewacht worden. Zit namelijk ook aan de andere kant van de wereld en wanneer het in BE/NL rush hour is om namen te kiezen, lig ik allicht te slapen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ik doe mee!

Denk wel dat we gezien het aantal deelnemers heel snel aan een heel onbekende groep acts gaan zitten voor bepaalde werelddelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik doe mee!

Denk wel dat we gezien het aantal deelnemers heel snel aan een heel onbekende groep acts gaan zitten voor bepaalde werelddelen.
Dat is toch ook de bedoeling? Ook een beetje nieuwe muziek ontdekken? En anders mag je me altijd een berichtje sturen ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Ik doe mee!

Denk wel dat we gezien het aantal deelnemers heel snel aan een heel onbekende groep acts gaan zitten voor bepaalde werelddelen.

Gelukkig zijn er heel veel landen om uit te kunnen kiezen en hoeft niet iedereen dezelfde landen te kiezen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Een erg leuke opzet maar had me al voorgenomen om deze ronde over te slaan. De volgende keer is JozzFest weer van de partij met verse inspiratie! Ik ga dit met veel plezier volgen
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Paddy en theblackmadness

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nog een paar plekjes te vergeven, vanavond de eerste aankondigingen ;-)?.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Beginnen we niet gewoon op 1 februari? Of morgen kan ook, maar ben nog volop bezig met ontdekken en een concept uit te werken 🤭
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Beginnen we niet gewoon op 1 februari? Of morgen kan ook, maar ben nog volop bezig met ontdekken en een concept uit te werken 🤭

Ik moet de volgorde nog willekeurig maken, dus zolang die er niet is, kunnen we sowieso niet beginnen. Maar het begin zal wel ergens komende week zijn. Ik verwacht niet dat er na vandaag nog veel aanmeldingen bij zullen komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken