Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Peggy Gou is wel echt een van de grootste dj's op dit moment, vergelijkbaar met een Jamie xx imo. Van mij doe en laat je wat je wil voor die gage, maar khad 'r in de Barn gezet à la CDW.
Tja ze wil perse een podium afsluiten itt tot CDW toen ;)
En barrycantswim kon dit jaar bvb de klubC afsluiten, terwijl die 1 vd headliners van BKS was, dus Werchter kan soms wel zo'n stunts uithalen dacht ik

• Leuk
Waarderingen: Yannick
67b5520fa13bcf76dfc92a4d_L9XzxUI3-yousuke-yukimatsu-dj-japones-melhor-boiler-room.webp
Deze legend gaat de Klub C slopen!!!

¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U

Reeds aangekondigd voor Rock Werchter (programma onder voorbehoud van wijzigingen):
Donderdag 4 juli: Olivia Rodrigo, Avenged Sevenfold, St. Vincent, David Byrne
Vrijdag 5 juli: Kendrick Lamar, Aurora
Zaterdag 6 juli: Sam Fender, The Smashing Pumpkins, London Grammar, CMAT, Jessie Reyez, The Blaze
Zondag 7 juli: Queens Of The Stone Age, Turnstile, Amyl & The Sniffers, Peggy Gou

• Leuk
Waarderingen: Dante
Reeds aangekondigd voor Rock Werchter (programma onder voorbehoud van wijzigingen):
Donderdag 4 juli: Olivia Rodrigo, Avenged Sevenfold, St. Vincent, David Byrne
Vrijdag 5 juli: Kendrick Lamar, Aurora
Zaterdag 6 juli: Sam Fender, The Smashing Pumpkins, London Grammar, CMAT, Jessie Reyez, The Blaze
Zondag 7 juli: Queens Of The Stone Age, Turnstile, Amyl & The Sniffers, Peggy Gou
Die zaterdag en zondag zijn echt al top!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Blommie en Dante
Een van de meest absurde Pinkpopkwaaltjes is geen alternatief voor de headliner. Dat was in 2010 al niet meer van de tijd, maar in 2030 breken we daar dan maar eens mee. Zo staat tijdens Justice, Johnny Marr in de tent. Tijdens Billie Eilish kun je in de tent terecht voor Kneecap. We maken de bovenkant weer iets meer compleet. Tijdens de absolute afsluiting van Arctic Monkeys wordt de tent vakkundig afgebroken door

Marlon Hoffstadt

Ik wil geen discussies, maar ik boek 'm wel.

Bob Vylan

@mattman @warriorandweirdo

Laatst bewerkt:
Een van de meest absurde Pinkpopkwaaltjes is geen alternatief voor de headliner. Dat was in 2010 al niet meer van de tijd, maar in 2030 breken we daar dan maar eens mee. Zo staat tijdens Justice, Johnny Marr in de tent. Tijdens Billie Eilish kun je in de tent terecht voor Kneecap. We maken de bovenkasten weer iets meer compleet. Tijdens de absolute afsluiting van Arctic Monkeys wordt de tent vakkundig afgebroken door

Marlon Hoffstadt

Ik wil geen discussies, maar ik boek 'm wel.

Bob Vylan

@mattman @warriorandweirdo
Dit zal wel blasfemie zijn maar ik zou eerder naar Marlon Hoffstadt dan naar Arctic Monkeys

• Leuk
Waarderingen: Yannick en Oasiss
Tot nu toe aangekondigd:

Do 4/7: Oasis - Beach House - Gabriels - ¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U
Vr 5/7: The War On Drugs - Angèle - Anderson .Paak & The Free Nationals
Za 6/7: Chappell Roan - Parkway Drive - Patti Smith - Wet Leg - Knocked Loose
Zo 7/7: Nick Cave & The Bad Seeds - Kali Uchis - Caribou - Magdalena Bay

Edit: Zestien namen, voor, op de kop, 11 miljoen.

Laatst bewerkt:
Ik zou wel barn zeggen met hun huidige momentum. Ter vergelijking: Pusha T was 2 jaar geleden Bravo-afsluiter.
We spreken over een boeking 5 jaar in de toekomst uiteraard, vandaar dat ze ofwel wat hoger/lager geboekt kunnen worden dan hun huidig momentum. In dit geval dus lager, naar wat ik ook effectief verwacht 😇 Maar als het me realiteitsstemmen zou kosten, dan verzet ik hen liever haha 🤣

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dante
Twee nieuwe namen voor Rock Werchter 2030!

Als eerste onze sub voor Tame Impala op zondag 6 juli: Loyle Carner!

De tweede act is een Britpop-band die ons land voor het eerst sinds 2011 nog eens aandoet. Hun laatste passage op onze weide dateert zelfs alweer van 32 (!) jaar geleden. De afsluiter van onze Barn op donderdag 4 juli: Pulp!

Dit brengt de teller voor Rock Werchter 2030 op 16! Reeds aangekondigd zijn:

Donderdag: Florence + The Machine, Zaho De Sagazan, Pulp, Fat Dog, Fever Ray & Matt Berninger
Vrijdag: Gojira, Idles & FKA Twigs
Zaterdag: Tame Impala, Loyle Carner, Ethel Cain, Pet Shop Boys & Wardruna
Zondag: Pearl Jam & Sigur Rós

Meer namen volgen snel.

@WesleyNoH
@Koekdoos

Adigery solo?

Edit: in de masterlist staat ze nl. enkel boekbaar met Bolis erbij.

Users who are viewing this thread