Festileaks Draft XVIII: draft of the future

In mijn hoofd is de sub op Pinkpop alleszins de voorlaatste op het “main plein”, dus afsluiter Noord. Anders stond Greta Van Fleet in ‘24 boven Sam Smith, brrrr 🤣
Ja, denk het ook hoor. Maar "vroegah" was de sub denk ik de 2e op main en was 3fmstage wel een kleiner podium.

In mijn hoofd is de sub op Pinkpop alleszins de voorlaatste op het “main plein”, dus afsluiter Noord. Anders stond Greta Van Fleet in ‘24 boven Sam Smith, brrrr 🤣

Vooral goed dus om te bedenken dat je dus met een "afsluiter tweede podium" bij Pinkpop dus eigenlijk een sub te pakken hebt en bij RW een Barn-headliner.

Maar goed, dan is bij de tweede vraag de conclusie dus ook dat een co-headliner de subpositie vervangt?

Prima voor mij, dan pas ik hier en daar nog wat acts aan. "Afsluiten tweede podium" betekende voor mij in se wel Noord/Barn.

Prima voor mij, dan pas ik hier en daar nog wat acts aan. "Afsluiten tweede podium" betekende voor mij in se wel Noord/Barn.
Ja, ik denk gewoon dat dat bij Pinkpop de laatste jaren een wat meer diffuus iets is geworden. Sam Smith bijvoorbeeld sloot tweede podium af, met Hozier als voorlaatste op de main.

Ik doe mee. Ik geef nog door welk van de 2 festivals het gaat worden voor maandag. Moeten namen die er nog niet in staan nu al doorgegeven worden of kan dat ook als we al bezig zijn? Jij bepaalt dan de prijs/ eisen van die namen verwacht ik.
Ik doe Rock Werchter

Is ook zo, dan ga ik voor Pinkpop! Die hebben m.i. het meeste werk te doen ;)
Oohja dit zei ik voor ik de terechte vragen over sub, co, afsluiter 2e podium wat pinkpop betreft. Wacht even de definitieve Masterlist af of ik bij PP blijf of toch naar RW switch ;)

Ik zou heel graag meedoen, ik vertrek 20 oktober op reis, maar desnoods haal ik ginder telkens wel in wanneer mogelijk. Als dit laatste nu al een probleem zou vormen, laat dan maar weten.
Anders: Rock Werchter
Ik veronderstel dat dit geen probleem is. Iedere speler krijgt maximaal evenveel tijd per keuze, als je er een aantal niet kan doen voor de tijd om is, word je geskipt so.

• Leuk
Waarderingen: Blommie

Users who are viewing this thread