Festileaks Draft XVII: Chosen by another

🔥 SUNSET RIOT: DAY OF RECKONING 🔥

We zijn zeker nog niet klaar met onze progressive metal/rock namen aan te kondigen! Maak je klaar voor KATATONIA op Sunset Riot: Day of Reckoning! 🤘 Deze Zweedse dark prog metal-meesters, bekend om hun melancholische soundtracks zoals The Great Cold Distance en Dead End Kings, voegen een intense laag toe aan onze line-up op 28 juni 2025.
Sunset Riot Day of reckoning.zip - 4.jpeg
Ghost
Helloween - Savatage
Sixx:A.M. - Beast In Black
Richie Sambora - Great White - Dynazty

Dream Theater
Porcupine Tree - Opeth
Katatonia - Riverside
??? - ???​

@teunajax -> @Blommie

🎤 AANKONDIGING: GLENNIS GRACE 🎤

Zet je schrap, want Glennis Grace betreedt het podium. De stem waar niemand omheen kan — en die zelf ook zelden ergens omheen gaat.
Glennis, bekend van een indrukwekkend stemgeluid dat ooit zelfs *America’s Got Talent* wist op te schudden, komt naar het festival met een set vol vocale power, dramatiek, en misschien — heel misschien — een klein beetje publieke rehabilitatie.
We zouden het kunnen hebben over haar indrukwekkende Whitney Houston-imitaties, haar carrière in het Nederlandse poplandschap, of haar status als powerhouse-diva. Maar ja, laten we niet doen alsof er niet een groot Jumbo-filiaal in de kamer staat.

🛒 Ja, die Glennis.
🛒 Ja, die winkel.
🛒 Nee, we weten ook nog steeds niet precies wat er met dat team to-go broodjes gebeurde.

🎶 Verwacht:

- Keelklanken die je trommelvliezen een flinke stretch geven
- Ballads met meer emotie dan een gemiddelde aflevering van The Voice
- En een publiek dat zich ergens tussen bewondering en ongemak bevindt

Beveiliging is aanwezig, maar gewoon omdat het een groot event is. Echt.

#GlennisGrace #FromWhitneyToWinkelwagentje #Festival2025

@Blommie @Yannick

hsieh_angela_music_turntables_natalialafourcade_wide-6455b1295abbc7fdbaad420ebc8ac2ac9319427d.jpg

NATALIA LAFOURCADE.

@WesleyNoH

Die Next Gen wat kunnen we daar nog voor bieden? Wat dacht je van de wondermooie stem van Meau.

Main Stage: Admiral Freebee - While She Sleeps - Goldband - Anne-Marie - Anouk - Robbie Williams
Fijnproevers: Julie Byrne - First Aid Kit - Balthazar - HAIM
Next Gen: XX - Meau - Maan - Roxy Dekker
Extra: XX

@Sjakie de Wit @Martijn

Laatst bewerkt:
Ik had Woodkid nog niet in mijn achterhoofd als maatschappelijk geëngageerde artiest maar ik ben blij m geboekt te zien worden 🤩

Heb wel gelezen dat Run Boy Run een soort LHBTI anthem is of iets dergelijks, maar de uitleg van mijn laatste paar acts houd ik nog even voor me. Komt bij de presentatie!

Users who are viewing this thread