Down the Rabbit Hole 2025

Ik vertrouw er helemaal op dat het weer gaat goed komen, heb er weer ontzettend veel zin in!

Ik vertrek morgen rond 7 's ochtend van huis. Wellicht wat vroeg, maar wel lekker om op tijd op t terrein te zijn. Merk dat ik dit "extra dagje altijd prettig vind om in de festival sfeer te komen, rustig een rondje over de camping lopen, even het water in en natuurlijk pilzen voor de tent.

Enig idee wat dit is op de zaterdag? Op het blokkenschema om 00:00

Bijlagen

• Scherm­afbeelding 2025-07-02 om 09.18.34.png
    Scherm­afbeelding 2025-07-02 om 09.18.34.png
    41,5 KB · Weergaven: 13
Tom Odell komt 15 juli naar Amsterdam. Mijn verstand zegt nee omdat hij op 8 juli ook al een gig heeft in Londen, maar mijn hart hoopt er op dat hij nog Old Friend kan spelen met Zaho de Sagazan. Laatstgenoemde heb ik net ontdekt en wat is dat vet zeg. Ik leer zoveel nieuwe artiesten kennen naar aanloop van DTRH

• Leuk
Waarderingen: Avani en mroizo
Over onontdekte pareltjes op de line-up gesproken: Voor mij is deze week Min Taka in een must-see geëvolueerd.

Muziek ligt ergens tussen Girl in Red en Charli xcx in. Erg benieuwd naar. Bovendien een goede reden om vrijdag bijtijds op het terrein te zijn😉

• Leuk
Waarderingen: hanskazan
Wij vertrekken tussen 11 en 12 richting het terrein op de fiets. We wonen in de buurt, hopelijk is dat dan grote drukte voorbij en kunnen we op camping geel een mooi plekje zoeken.

Normaliter gaan wij met twee campers, dit jaar met eentje (minder mensen). Dat betekent dat twee van ons in de twee persoonscamper het terrein op gaan en twee van ons met de auto. Qua eten en drinken willen we het liefste alles in de camper houden. Iemand ervaring met hoe streng ze zijn met dit soort situaties (dus de helft camper ingang, de andere helft reguliere)? We hebben bijvoorbeeld de tentjes van de andere twee wel gewoon in de camper liggen.

Oei, in 2023 cancelden ze Lowlands op het laatste moment en nu misschien DTRH. Zou echt een aderlating zijn.

Wunderhorse cancelt vandaag op Open'er vanwege ziekte bandlid.

Fingers crossed.
Michael Scott No GIF

• Leuk
Waarderingen: Pompompidom en Novis95
Zou heel erg jammer zijn als Wunderhorse niet komt! Denk dat het uiteindelijk wel goed gaat komen.
Wat betreft tabak: ook dit jaar weer geen verkoop van sigaretten op het terrein/camping

Users who are viewing this thread