Deel je festivalervaring met Festival Travel!

melissaft

Nieuw lid
16 nov 2020
1
0
Hoi festivalgangers! :cool:

Voor Festival Travel B.V. zijn wij opzoek naar de verhalen van trouwe festivalgangers. Wij willen graag jullie toffe ervaringen laten horen aan huidige en potentiële klanten op onze nieuwe website (die gaat namelijk bijna in de lucht) en op onze socials. Jullie wil ik daarom graag vragen of jullie het misschien leuk vinden om jullie festivalervaring te delen voor op de website en/of op Facebook en Instagram.

Hieronder leg ik de twee opties even snel uit die wij willen verzamelen:

1. Korte ‘recensies’ voor op de website van bestaande klanten:
[Voorbeeld van een bestaande klant]: ''Geweldig! Reis al 4 jaar mee naar sziget en elke keer is het weer top! Zeker een aanrader! Je vakantie gevoel begint dan al op Amersfoort :D #szigetexpress''

2. Langere verhalen/ervaringen voor op de 'inspiratie' pagina op de website en socials van bestaande klanten:
Van deze verhalen (met aangeleverd beeldmateriaal) zullen stories en posts gemaakt worden voor op Instagram en Facebook, als een soort takeover van een festivalganger. Hiervoor hebben we 3-5 foto’s nodig waarin de festivalganger (in dit geval jullie) elk een ander verhaal / anekdote zal vertellen per foto(!).

[Voorbeeld]: We hebben dit een paar maanden geleden al 1x gedaan. Kijk hier even naar voor een duidelijk voorbeeld van wat wij graag willen:
https://www.facebook.com/festivaltravel/posts/1699699176839415.

Wat hebben we hier van jullie voor nodig:
- Bericht met een leuke anekdote over jouw festivalervaring. Mag gaan over het festival zelf, de reis ernaartoe, over de stad, het verblijf, de liefde van je leven die je er ontmoet hebt, add-ons etc. Alles kan en mag.
- 3 tot 5 foto’s (in goede kwaliteit). Leuk als je hier ook kort iets over kan vertellen, zodat die tekst bij de foto's gevoegd kan worden [zie voorbeeld FB link hierboven]
- Naam en achternaam
- Leeftijd
- Welke festival het over gaat

Belangrijk: post je verhalen hieronder zodat iedereen alvast kan meegenieten! Mocht je bij je verhalen foto's toe willen voegen, dan wil ik je graag verzoeken om naast deze hier te posten, deze ook te versturen naar [email protected].

Wij zouden het heel erg tof vinden als jullie verhalen gehoord kunnen worden!!!

Groetjes,
Melissa
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Haha nog niet al te happig hier, dus ik zal eens even aftrappen met mijn eigen ervaringen op Balaton Sound (Hongarije).

Kort
De combinatie van dansen en zonnen kan nergens beter dan op Balaton Sound. Het festival grens direct aan het Balatonmeer, het grootste meer van Midden-Europa en overal over het terrein staan zitjes en ligstoelen. Daarmee wordt Balaton Sound de perfecte festivalvakantie met je vrienden. Overdag heerlijk (uit)b(r)akken en vervolgens tot diep in de nacht dansen bij de dikste dj’s. Het terrein is oogverblindend en de organisatie dik in orde. De Palénka ook, trouwens.


Lang


Op Balaton Sound sla je spontaan aan het dansen. Op het oogverblindende hoofdpodium spelen de meest bekende dj’s ter wereld, wij zagen er bijvoorbeeld Martin Garrix, David Guetta en Dimitri Vegas & Like Mike. Maar naast die mega stage zijn er ook tientallen kleinere podia waar dj’s in verschillende genres draaien. Ook leuk: voor als je het draaitafelgeweld even zat bent, zijn er ook altijd live acts op Balaton!


We keken ons de ogen uit toen de avond viel. Af en toe twijfel je of je nou op Balaton Sound staat of door het Sprookjesbos loopt. Overal check je lampen en lasers, de shows van de headliners hebben de vetste lichtshows (zeker in combinatie met dat réuzenrad!) en vuurwerk is een dagelijkse zekerheid. Aan eye candy geen gebrek op Balaton.


Je weet van tevoren dat het festival aan een meer ligt, maar als je er dan echt bent, krijg je maar niet genoeg van er naar kijken. Het maakt het terrein zo idyllisch! Ons favoriete moment was elke ochtend weer dat moment dat de zon opkwam aan de overkant van het meer. Om dat moment mee te maken hoef je niet heel erg je best te doen: de feestjes gaan door tot de vroege morgen.



Het terrein van Balaton is een soort langgerekte strook langs het meer. Overal vind je gezellige barretjes en vind een eigen feestje plaats. Maar niet alleen in de barretjes, ook gewoon op de looppaden tussendoor blijf je je vermaken. Kijk niet raar op als je ineens straattheater om je oren krijgt geslingerd.


Als je van Belgen houdt, dan moet je naar Balaton. We lieten ons vertellen dat ongeveer 20% van het publiek uit Belgen bestaat! Er een aparte camping voor Belgen, Belgische dj’s staan vaak hoog op de line-up en er is zelfs een aparte Belgian stage. Niet gek ook dat er elk jaar een trein vertrekt vanuit België, vanuit Gent of Brussel direct naar het dorpje in Hongarije. Amai!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Haha nog niet al te happig hier, dus ik zal eens even aftrappen met mijn eigen ervaringen op Balaton Sound (Hongarije).
Los van je ervaring, maar het feit dat niemand hier happig op is, komt ook omdat dit soort topics vaak niet onder "Actieve topics" verschijnen. Geen idee waarom dat zo is, alleen daardoor zien vele forumgebruikers dit gehele topic over het hoofd (mijzelf incluis).
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Jos. wrote:
Haha nog niet al te happig hier, dus ik zal eens even aftrappen met mijn eigen ervaringen op Balaton Sound (Hongarije).


Los van je ervaring, maar het feit dat niemand hier happig op is, komt ook omdat dit soort topics vaak niet onder “Actieve topics” verschijnen. Geen idee waarom dat zo is, alleen daardoor zien vele forumgebruikers dit gehele topic over het hoofd (mijzelf incluis).
Ja klopt, het komt pas bij 'Actieve topics' zodra er een comment is geplaatst. Ik heb nu ook 'Nieuwste topics' toegevoegd zodat daar meer aandacht voor is. :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
wenteldave wrote:

Jos. wrote:
Haha nog niet al te happig hier, dus ik zal eens even aftrappen met mijn eigen ervaringen op Balaton Sound (Hongarije).


Los van je ervaring, maar het feit dat niemand hier happig op is, komt ook omdat dit soort topics vaak niet onder “Actieve topics” verschijnen. Geen idee waarom dat zo is, alleen daardoor zien vele forumgebruikers dit gehele topic over het hoofd (mijzelf incluis).

Ja klopt, het komt pas bij ‘Actieve topics’ zodra er een comment is geplaatst. Ik heb nu ook ‘Nieuwste topics’ toegevoegd zodat daar meer aandacht voor is. ?
Ik houd voortaan m'n klep wel... Ben geen fan van deze nieuwe indeling namelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken