Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Poeh dat is wel een mooie, Wilco in de Vereeniging. Zo’n beetje in de achtertuin. Maar ik twijfel nog wel. Kom dan net teug van vakantie en in de week voor lowlands. Zal wel snel gaan denk ik, weinig bedenktijd waarschijnlijk….
Omdat ik zelf fan ben: Divide and Dissolve op 28 maart naar OCCII. Ustad Noor Bakhsh staat 30 mei in het Bimhuis. Balen dat ik daar niet bij kan zien! Ook als je er niks mee zou hebben, zou ik alsnog aanraden om te gaan!
Verder staat Maridalen op 6 november in LantarenVenster (in the round) en 7 november in Paradox.
David Guetta komt op 8 augustus naar het strand van Zeebrugge voor een show.
Mechelen, 23 februari 2026 – Na een volledig uitverkochte eerste editie in 2025 keert On The Beach deze zomer terug naar het strand van Zeebrugge met een iconische dj-naam. David Guetta brengt 'The Monolith Tour' op zaterdag 8 augustus 2026 naar de Belgische kust voor een adembenemende live-ervaring. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 27 februari om 10u via livenation.be en onthebeach.events.