Concertaankondigingen

R.M.F.C. ook op 8 september naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop. Beetje last-minute-aankondiging, maar oké.
Grote Geelstaart is support bij MAQUINA. in ACU (10 september).
Snow Coats is support bij Call It Off in de Kroepoekfabriek (22 november).
Austere en Omegaeternum op 3 december naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Colibri op 6 december naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
John the Revelator op 28 december naar Patronaat. Verkoop 4 september 12.00.
Martha High & The Funky Divas op 1 februari naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
Lucassen & Soeterboek's Plan Nine op 20 maart naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Gridiron op 24 maart naar de Nieuwe Nor. Verkoop 5 september 11.00.
De Neven van Ed op 18 april naar Patronaat. Tickets zijn al in de verkoop.
UMI op 25 april naar de Melkweg (onder de noemer People Stories). Verkoop 5 september 10.00, VVK 3 en 4 september 10.00.

Voor België:
Salvia op 29 september naar het Depot. Entree is gratis.
Spare Kid is support bij Call It Off in Kavka Oudaan (6 november).
Earl Sweatshirt en Jadasea op 12 februari naar de Roma (onder de noemer 3L). Verkoop 5 september 10.00.
UMI op 24 april naar Botanique (onder de noemer People Stories). Verkoop 5 september 10.00, VVK 3 en 4 september 10.00.

Op zaterdag 20 september nodigen The Vices je opnieuw uit in hun surrealistische speeltuin, waar muziek, skateramps en verborgen bars elkaar kruisen als in een koortsdroom. Verwacht alles en niets tegelijk: punkbands, dj’s, acrobatiek, vinyl en dat gevoel dat alles op precies de juiste manier nét verkeerd gaat. ViceFest is geen concertavond, maar een trip waarvan je niet wist dat je nodig had. Met Circa Waves, Preoccupations, The Pill, Ellie Dixon, Parker Fans en natuurlijk The Vices op het affiche zal De Oosterpoort een volledige chaos worden!
Ik ga naar Groningen voor Vicefest. Mooie gelegenheid in combinatie met een stedentrip!
Is er iemand geweest? Het is indoors, correct? Is het mogelijk om opeenvolgende acts te zien?

R.M.F.C. ook op 8 september naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop. Beetje last-minute-aankondiging, maar oké.
Grote Geelstaart is support bij MAQUINA. in ACU (10 september).
Snow Coats is support bij Call It Off in de Kroepoekfabriek (22 november).
Austere en Omegaeternum op 3 december naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Colibri op 6 december naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
John the Revelator op 28 december naar Patronaat. Verkoop 4 september 12.00.
Martha High & The Funky Divas op 1 februari naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
Lucassen & Soeterboek's Plan Nine op 20 maart naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Gridiron op 24 maart naar de Nieuwe Nor. Verkoop 5 september 11.00.
De Neven van Ed op 18 april naar Patronaat. Tickets zijn al in de verkoop.
UMI op 25 april naar de Melkweg (onder de noemer People Stories). Verkoop 5 september 10.00, VVK 3 en 4 september 10.00.

Voor België:
Salvia op 29 september naar het Depot. Entree is gratis.
Spare Kid is support bij Call It Off in Kavka Oudaan (6 november).
Earl Sweatshirt en Jadasea op 12 februari naar de Roma (onder de noemer 3L). Verkoop 5 september 10.00.
UMI op 24 april naar Botanique (onder de noemer People Stories). Verkoop 5 september 10.00, VVK 3 en 4 september 10.00.
Enige kans op Nederlandse datum voor Earl? Zal wel Amsterdam worden?

Ik ga naar Groningen voor Vicefest. Mooie gelegenheid in combinatie met een stedentrip!
Is er iemand geweest? Het is indoors, correct? Is het mogelijk om opeenvolgende acts te zien?
Tot nu toe alle drie de edities geweest. Het is inderdaad indoors en je kan prima opvolgende acts zien. Je zal dan niet vooraan staan, maar voldoende zicht op het podium. Alleen bij het Vices zelf was het altijd stampvol, maar ik zag dat ze dit jaar niet afsluiten. Helaas ben ik er niet bij dit jaar. Mijn plaatselijke trots speelt een wedstrijd op dezelfde avond

• Geweldig
Waarderingen: Toto333
Tot nu toe alle drie de edities geweest. Het is inderdaad indoors en je kan prima opvolgende acts zien. Je zal dan niet vooraan staan, maar voldoende zicht op het podium. Alleen bij het Vices zelf was het altijd stampvol, maar ik zag dat ze dit jaar niet afsluiten. Helaas ben ik er niet bij dit jaar. Mijn plaatselijke trots speelt een wedstrijd op dezelfde avond
Dank je wel! Ik ben opgewonden. Een smakelijk pakket voor een onverslaanbare prijs en een welkome reden voor een bezoek bij de buren 🍻

Earl in Tivoli, ja dat is toch wel een zekerheidje! Eindelijk.

Jane Remover en Pa Salieu ook beide heel tof, maar in een al hele drukke periode in Amsterdam. Lastig.

Users who are viewing this thread