Combi ticket - FiR

Bjorn121

Campingartiest
7 mrt 2024
55
97
Hey iedereen

Ik heb een combi gekocht voor Falling in Reverse. Kan iemand bevestigen of ze headliner zijn? Het zou zonde zijn om al dat geld te betalen voor een korte set. Ik kijk ook uit naar de set van Iron Maiden, hopelijk spelen ze Breaking The Law en Nothing Else Matters.

Groetjes,

Tom Hardy Bait GIF

• Leuk
Waarderingen: saurus, Loek123 en Jamel
Hey iedereen

Ik heb een combi gekocht voor Falling in Reverse. Kan iemand bevestigen of ze headliner zijn? Het zou zonde zijn om al dat geld te betalen voor een korte set. Ik kijk ook uit naar de set van Iron Maiden, hopelijk spelen ze Breaking The Law en Nothing Else Matters.

Groetjes,
Ik weet niet als nothing else matters nog standaard in hunne zet zit tegenwoordig spelen ze meestal wheels of steel en ace of spades

• Haha
Waarderingen: won666
Hey iedereen

Groetjes,
Iron Maiden speelt een tweede set op zondag en het is zo goed als zeker dat ze BTW spelen. Zelfde podium, uur laat ik nog weten. Nothing Else Matters spelen ze al jaren niet meer maar gelukkig heeft Metallica dat nummer gecoverd. Zij spelen het wel nog live. Zeker hun tourdates in het oog houden dus!

Iron Maiden speelt een tweede set op zondag en het is zo goed als zeker dat ze BTW spelen. Zelfde podium, uur laat ik nog weten. Nothing Else Matters spelen ze al jaren niet meer maar gelukkig heeft Metallica dat nummer gecoverd. Zij spelen het wel nog live. Zeker hun tourdates in het oog houden dus!
@Bjorn121 zoals ik beloofd had:

Iron Maiden hun tweede set is op zondag 22 h 05, zelfde podium als hun set op donderdag. Geniet vooral van Breaking The Law!

En ik heb ook nog leuk nieuws voor u! Metallica staat er dan wel niet dit jaar, maar in de nacht van vrijdag op zaterdag, om 01 h 30 kan u wel naar een coverband gaan kijken van Metallica en zij spelen ook waarschijnlijk wel die Judas Priest cover van Enter Sandman! Het is dan te doen in de Metal Dome!

Users who are viewing this thread