The Cure is anno '26 echt niet meer haalbaar voor BKS. Gorillaz lijkt mij echt voor DTHR. Van de namen van Primavera lijkt the XX mij voor BKS de meest haalbare en ook daarbij is het de vraag of die niet al door Mojo is weggekaapt.Is Marina transfoob dan? Schijnt een vereiste te zijn daar. Marina is helaas al teveel kwaliteit voor Milkshake, die boeken Azeala Banks, Loreen, Chipz of zelfs iemand van Echte Meisjes Uit De Jungle...
On topic: Ik vind The Cure echt zó logisch op BKS. Voelt zoals de boeking van Radiohead in 2017. Lijkt me sowieso geen band voor Dtrh of Lowlands omdat dit echt een dagkaartentrekker is, en Pinkpop trekt doorgaans vooral fans van rockbands uit vergane glorie, en dat is the Cure nou nét niet. Een van de weinige bands waar gen-z'ers zich nog wel eens mee willen profileren (én terecht).
The xx en Gorillaz voelen ook heel logisch, al passen die natuurlijk ook perfect op Dtrh en Lowlands.
Vind het verder dit jaar lastig om in te schatten welke ONE-afsluiters we kunnen verwachten.