Werchter Boutique 2027

Ik herinner me nog wel een combinatie van aan de ene kant Linkin Park, Papa Roach en Landmvrks en aan de andere kant Zwangere Guy en Clipse :) Of wat te denken van de legendarische combi Rammstein + P!nk :cool:

Maar het meest vervelend in de afgelopen 5-10 jaar vond ik een keer Alt-J die als sub voor de Foo Fighters moest opdraven. Dat was echt geen geschikte positie voor Alt-J, terwijl het zo magisch had kunnen zijn in de tent.
Portishead-Coldplay
Nick Cave-Rammstein
Khruanbing-Dua Lipa
Iron Maiden-Black Eyed Peas

TW Classic: Lana Del Rey-Bruce Springsteen

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Portishead-Coldplay
Nick Cave-Rammstein
Khruanbing-Dua Lipa
Iron Maiden-Black Eyed Peas

TW Classic: Lana Del Rey-Bruce Springsteen
Never forget Bryan Adams - Metallica

Lana Del Rey was een planmatig dingetje, want die zou RW Barn doen. En is dan geschoven.

Verder is er voor alles wel een reden hoor. De ene keer valt het mee, andere keer valt het tegen.

Never forget Bryan Adams - Metallica

Lana Del Rey was een planmatig dingetje, want die zou RW Barn doen. En is dan geschoven.

Verder is er voor alles wel een reden hoor. De ene keer valt het mee, andere keer valt het tegen.
Arno stond lang geleden (2003 ofzo) toch ook eens voor Metallica

Arno stond lang geleden (2003 ofzo) toch ook eens voor Metallica
Dat bedoel ik natuurlijk. Qotsa was de echte sub die dag, maar wilden/konden er niet vlak voor spelen. Dus dan krijg je dat soort oplossingen. Dat hebben we nog gezien in het verleden.

Combinatie Pitbull en Raye was natuurlijk een grapje.
Maar we hoeven niet per se mooie combinaties te verwachten die in de lijn liggen van Raye. Is ook net wat het aanbod is en wat de artiest zelf en de organisatie van Werchter wil.

Ik heb de indruk dat er maar weinig animo is in de boutique dag. En dan baseer ik mij vooral op social media.
Had geholpen als ze al een 2e fatsoenlijke naam hadden kunnen aankondigen. Schept direct een beetje beeld van wat je van de dag als geheel kunt gaan verwachten. Kan nu nog alle richtingen op…

Is dan ook maar een 'meh' naam, van welke genre je dan ook fan mag zijn.
(Geen enkel probleem mee trouwens dat er elk jaar eens een ander genre staat en een jonge of oudere groep of artiest, dat is ook het fijnste voor iedereen)

Maar de tijden dat Herman nog echte toppers en/of exclusieve optredens naar de Werchter weide kon halen, zijn spijtig genoeg toch ook al lang voorbij.

Users who are viewing this thread