Bospop 2027

HEART zie ik ze trouwens ook wel een poging voor wagen waarvan de laatste info is dat ze volgend jaar starten met hun laatste tour.
Bryan Adams heeft trouwens weer al wat data staan voor half juni. Als die weer geboekt wordt voor Werchter Classic zal Bospop, in hetzelfde weekend? ook wel kans maken.

Laatst bewerkt:
  • Pray
Waarderingen: Brian
Nightwish
Pet Shop Boys
The War On Drugs
Nightwish zet maar een streep door. Floor heeft al aangekondigd dat volgend jaar solo album en tour komt. Tuomas is nu vooral bezig met Auri. Daarna gaat hij pas aan nieuw materiaal denken. Maar Nightwish is wel een mooie naam voor in de toekomst.

The War on Drugs zou fantastisch zijn maar ik ben er bang voor dat ze overstemd worden door het praatpubliek...

Nightwish zet maar een streep door. Floor heeft al aangekondigd dat volgend jaar solo album en tour komt. Tuomas is nu vooral bezig met Auri. Daarna gaat hij pas aan nieuw materiaal denken. Maar Nightwish is wel een mooie naam voor in de toekomst.
Ahja, dan houdt die op. Maar wel een ideale Bospop naam voor in de toekomst dan.

Eigenlijk is de pool om uit te vissen bij Bospop heel groot. Je kunt aan Pinkpop subs (of oude headliners) denken die daar wellicht moeilijker passen:
Depechte Mode, Editors, The War On Drugs, John Mayer, Elbow, Paolo Nutini, Placebo, The Smashing Pumkins.
(En dan hier in het misschien rijtje maar wellicht nog wat te groot: The Killers, Kings Of Leon, Mumford & Sons)

Metal/hardrock namen:
Evanescence, The Offspring, Dream Theater, Scorpions, Guns 'N Roses, Ghost, Iron Maiden, Sabaton

Lichtjes outside the box:
Pet Shop Boys, Duran Duran, Kraftwerk, Nothing But Thieves

Of de klassieke Bospop namen:
Bryan Adams, Sting, Simply Red, Simple Minds, Toto, Santana, Alanis Morissette

En vooral de hoop op Roger Hogdson als tentafsluiter

• Leuk
Waarderingen: bas2204 en Joslittel
Ik doe dan ook maar een klein gokje (wellicht meer hoop dan gok):

Headliners: The Black Crowes - Bryan Adams - The War On Drugs
Subs: Heart - Roger Hodgson - The Hives

Users who are viewing this thread

• RS80