Festileaks Draft XXI: Live Aid anno 2026

Verwijder aub uw post. Ik had gevraagd om nog niks te leaken
Anticipation Popcorn GIF

Ik probeer het hier een beetje te volgen. Ik fiets nu naar huis. Sta nu even aan de kant. Thuis rond 17 h 30 en dan doe ik mijn aankondiging tegen 18 h

Ik zal aan Brian de namen doorsturen (hoewel ze hier ook te lezen vallen maar ik hoop dat die post zo meteen weg is) en in het oog proberen houden tussendoor wanneer de volgende is. Maar ik fiets dus naar huis en kan me maar af en toe is aan de kant zetten.

Geen idee wat er precies is gebeurt, maar ik heb de post verwijderd en doe mijn eigen namen, die niet overeenkomen met Won. Ik ga zo weg en kan dus dan niet meer, dus ff snel de mijne.

HEAR - THE - FUTURE

Vandaag kondigen we de twee laatste acts voor Hear The Future aan

Alter Bridge gaat al mee sinds de vroege jaren 2000. Ontstaan uit Creed, heeft deze Amerikaanse hard rock band wereldwijd uit 10000en hartjes weten te veroveren. Echter in 2002 kreeg frontman Myles Kennedy tinnitus. Toen we de band vroegen om op een fesival te spelen dat hiervoor aandacht wil vragen, was de band niet meer te houden!

Toen we onze affiche bekeken, vonden we dat er eigenlijk maar weinig girlpower te bespeuren was. Dus zijn we op zoek gegaan naar all female band en zo kwamen we uit op het Brazilaanse viertal van Nervosa. MAAR vergis u niet! Dit zijn geen 4 barbiepoppetjes. Neen, dit zijn 4 powergirls. Met hun snelle death/thrash metal riffs zijn ze de meest extreme band die deze affiche rijk is, dus zeep die borstkassen maar al in!

Later maken we nog één coverband bekend die op de afterparty komt spelen, en daarnaast maken we ook later onze presentator nog bekend!

Ook meer info over onze maatregelen tegen tinnitus maken we later bekend

1784129487269.png

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ik ben echt niet mee?
Het was gewoon je beurt @won666, dan pak je toch gewoon je namen?
Visuals kunnen dan toch later :D.
Niet echt mijn stijl, niet echt een liefhebber van. Ik kondig graag "groots" aan :)

Alter Bridge kon ik helaas niet meer veranderen, maar voor de oplettenden en zij die DM van me hadden gekregen: ik had inderdaad eerst een andere band dan Nervosa maar wegens de leak had ik die band nog veranderd in Nervosa :)

Na het overlijden van onze Eddie waren er serieuze plannen voor een soort reünie tribute achtige tour, maar uiteindelijk is het daar nooit van gekomen vanwege een verschil in meningen. Maar voor ons goede doel voegt David Lee Roth zich toch nog één keer bij zijn bandgenoten waarbij Eddie van Halen natuurlijk vervangen wordt door zijn zoon Wolfgang van Halen. We hebben het natuurlijk over Van Halen.

Zingen kan ie niet meer, springen nog wel!

Baspop aankondiging8.jpg

@Oasiss en daarna @MadMandra27

• Leuk
Waarderingen: won666
IMG_7736.jpeg

Op haar albums Sprained Ankle, Turn Out the Lights en Little Oblivions schrijft Julien Baker openlijk over depressie, verslaving, zelfhaat, geloofscrises en suïcidale gedachten. Ze heeft in interviews verteld dat haar nummers autobiografisch zijn en voortkomen uit haar ervaringen met psychische problemen en verslaving. Critici beschrijven haar werk dan ook regelmatig als muziek die thema's als suïcide, zelfdestructie en de strijd om te blijven leven behandelt. Onze strijd om haar te boeken heeft alvast opgeleverd, want 10 september zal ze in Oudenaarde te zien zijn 💚

Next: @luluasas @Martijn

Users who are viewing this thread