Graspop Metal Meeting 2027

Los van de vraag of de organisatie van Graspop nog zit te wachten op dhr Radke, vind ik het vooral wel bijzonder dat er fans/vaste bezoekers van het festival zijn die hem graag terug willen zien. Iemand die met zoveel disrespect over (de organisatie van) mijn favoriete festival praat, hoef ik zelf nooit meer op dat betreffende festival te zien. Zeker niet zo kort na dato en zonder enige mea culpa.
Is gewoon leuke muziek en een goede show, meer dan dat maak ik er niet van

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Een van de grootste ergernissen is bv. als je links- of rechtsvoor bij een optreden staat, ruim buiten de moshpit, en van achteren omgebeukt wordt door lompe, opgefokte idioten (vrijwel altijd zonder shirt) die na crowdsurfen menen dat ze binnen 5 seconden weer terug in de moshpit moeten zijn, ongeacht hoe druk het is.

In theorie wordt crowdsurfen niet toegestaan, maar de realiteit is, dat bands veelal vragende partij zijn.

Wat je zou kunnen doen, is via de chip op het bandje een melding te laten ingeven als de pit wordt verlaten (steward kan dit doen). Bij een 3de (of eventueel meer) passage in een korte tijd (pakweg 20 minuten), wordt het bandje doorgeknipt, en moet je het festivalterrein verlaten. Dat klinkt onverbiddelijk, maar het is een stok achter de deur om mensen te verwittigen.

Je zou de crowdsurfers ook een heel eind kunnen laten wandelen eer ze terug de weide op kunnen. Maar dat is bijna niet haalbaar, want dan moeten ze door de werkterreinen.

Aangezien ik nog zelden heel dicht ga staan bij het podium, heb ik er geen last van. Dus van mij mag iedereen die dat wilt, crowdsurfen.

Het verbod op crowdsurfen is niet echt een verbod maar meer voor de aansprakelijkheid van het festival lijkt me. Ik denk dat het festival geen enkele interesse heeft om dit verbod daadwerkelijk te gaan handhaven.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Je kan ook gewoon geen security zetten vooraan. Nadat er een stuk of 2/3 vooraan naar niemand worden gegooid, houdt het wel uit zichzelf op.

• Haha
Waarderingen: gmm033
Ze zijn allang opgehouden met het verbieden dat had een averechts effect.
Denk dat de huidige situatie het beste is.

En meestal zijn het niet de mensen die in de pit staan die gecrowdsurft hebben. (+/-5 meter surfen)
Als dat wel het geval is, is het vroeg op de dag en is er ruimte zat om terug naar pit te komen.

Wanner het headliner tijd is bij de Main stijgen ze al rond de bars op, iig buiten de verharde platen. Dit zijn niet de mensen die terug lopen naar de pit.

De lomperiken zijn meestal degenen die lekker lang in de marquee hebben staan moshen en er achter komen dat main al is begonnen.
Nu willen ze ook geen mosh tijd missen daar.
Geloof dat dit de vervelendste zijn in het naar voren komen

• Leuk
Waarderingen: @3*#
Volgens mij zijn crowdsurfers niet zozeer het probleem wat MetalLimbo aankaart, het zijn die achterlijken die al aan de moshpit beginnen zonder die al te hebben bereikt en als een stoomwals iedereen opzij beuken om zich een weg naar voren te banen. Al dan niet terwijl ze terugkomen na te hebben gecrowdsurft. Ik haat dat soort lui.

Volgens mij zijn crowdsurfers niet zozeer het probleem wat MetalLimbo aankaart, het zijn die achterlijken die al aan de moshpit beginnen zonder die al te hebben bereikt en als een stoomwals iedereen opzij beuken om zich een weg naar voren te banen. Al dan niet terwijl ze terugkomen na te hebben gecrowdsurft. Ik haat dat soort lui.
Exact dit dus. De beste omschrijving Jamel!! Ik kan het niet beter verwoorden. Dat soort eikels hebben lak aan alles en iedereen en geven nergens iets om. Denken vooral dat ze alleen op deze planeet zijn

Maar het kan nog veel erger.. 😖
Soms verlies ik ook nog bier erdoor... 😫😡
the office GIF

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Omg let us all start to concerning about moshpits, crowdsurfer and people wearing no shirts (+38 C). Additionally they may move to the pit and are dehydrated and also drunk. So bad? So awful?

You dont like?

Let's install more crowd barriers, take more money for the front area entrance, forbid to mosh or surf (hello us/uk!). We may also forbid alcohol (or sell only usa Budweiser..like Wacken), make drug checks at the entrance. Ask about political or religious background?

Now it's better.

But do not forget to use your cell phone to film the show, if you then pay approximately 1000 euro per ticket for more fun like hell.

Damm this is a metal festival with mostly no crime. (Check police statement 26) yes people get drunk but honestly I visit it since years now...it's save.

Sarcasm off...

I love to visit this nice place 27 again.

I will mosh, I will move to the pit (even if iam late). I will take care on crowdsurfers.

I keep my shirt on. I promise✌️😘🤘

Omg let us all start to concerning about moshpits, crowdsurfer and people wearing no shirts (+38 C). Additionally they may move to the pit and are dehydrated and also drunk. So bad? So awful?

You dont like?

Let's install more crowd barriers, take more money for the front area entrance, forbid to mosh or surf (hello us/uk!). We may also forbid alcohol (or sell only usa Budweiser..like Wacken), make drug checks at the entrance. Ask about political or religious background?

Now it's better.

But do not forget to use your cell phone to film the show, if you then pay approximately 1000 euro per ticket for more fun like hell.

Damm this is a metal festival with mostly no crime. (Check police statement 26) yes people get drunk but honestly I visit it since years now...it's save.

Sarcasm off...

I will mosh, I will move to the pit (even if iam late). I will take care on crowdsurfers.

Stumptown GIF by ABC Network

• 100
Waarderingen: Jamel

You dont like?

Now it's better.

Sarcasm off...

GIF by Oculus

You dont like?

Now it's better.

Sarcasm off...

De hellend vlak redenering hebben we bij deze ook weer gehad. Nu nog de strawman en de bingokaart is weer vervolledigd. En het is nog geen 10 uur.

Edit>
Sorry, tu quoque moet ook nog passeren, had dat vakje gemist.

Users who are viewing this thread