Best Kept Secret 2027

Als we toch zo met wensenlijstjes aan het strooien zijn:
the National - Fontaines D.C. - Thom Yorke of The Smile of Radiohead

En dan acts als Beach House - IDLES - Black Country New Road - DEADLETTER - Big Thief - Agnes Obel - Daughter - Opus Kink - Geordie Greep - Squid - Otala - The Orchestra (for now) - MLEKO - DITZ - Antony Szmierek

En misschien nog wat Nederlandse inbreng met Spinvis - Droom Dit - Gijsjaradijsja - Thomas Azier - Marathon

En wat elektronisch met een Bonobo - Voices From the Lake - Kiasmos
Nu ik Droom Dit zie staan, toch even een leuke anekdote van dit jaar:

Zondagochtend, kopjes koffie aan het drinken en de Donald Ducks van de koffiebar aan het lezen. We hadden wat muziek opstaan en op gegeven moment komt Zwijg de rest van Droom Dit voorbij. Steekt twee tentjes verderop Sam de Laat half slapend zn hoofd uit de tent om te kijken waar zijn muziek vandaan kwam 😅

Nu ik Droom Dit zie staan, toch even een leuke anekdote van dit jaar:

Zondagochtend, kopjes koffie aan het drinken en de Donald Ducks van de koffiebar aan het lezen. We hadden wat muziek opstaan en op gegeven moment komt Zwijg de rest van Droom Dit voorbij. Steekt twee tentjes verderop Sam de Laat half slapend zn hoofd uit de tent om te kijken waar zijn muziek vandaan kwam 😅
Haha kijk dat is nog is een goede anekdote. Moet ook wel een vreemde maar wel prettige gewaarwording zijn als je je eigen muziek ergens vandaan hoort komen terwijl je wakker aan het worden bent.

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Fontaines D.C. - NIN / Turnstile - Tame Impala

Neurosis - Boards of Canada - MBV
Chat Pile - Gurriers - Chalk
Neurosis/Chat Pile zullen wel op Roadburn staan en Boards of Canada treedt in principe niet op. Nine Inch Nails blijft een wishlist BKS headliner voor mij. Chalk ook leuk voor in de Casbah.

Neurosis/Chat Pile zullen wel op Roadburn staan en Boards of Canada treedt in principe niet op. Nine Inch Nails blijft een wishlist BKS headliner voor mij. Chalk ook leuk voor in de Casbah.
Is ook wishful thinking. Boards of Canada op ATP gezien en blijf hopen dat 't toch nog 'ns bij ze gaat kriebelen.

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Robyn - the XX (mits nieuw album) - Tame Impala - LCD soundsystem - Fontaines DC - James Blake - ANOHNI - Lola Young

Faux real - Wick Bambix - Zaho de Sagazan - RY X - Lynks - the Haunted Youth - Franc Moody - the Itch - Zimmer90 - Smerz - Antony Szmierek - Jade - dasRADIAL - maïa - Baran Kok - eva

Laatst bewerkt:
Ik ben er weer bij als het een beetje lijkt op:

Phoebe Bridgers of Robyn - Tame Impala of Fontaines D.C. - Nine Inch Nails of TOOL

Geese - Anna von Hausswolff - Maruja - Kim Gordon - Robin Kester - Chat Pile - Ninajirachi - Gilla Band - The Horrors - Chelsea Wolfe - The Orchestra (For Now) - Balu Brigada - The Haunted Youth - Preoccupations - Brutus

Vorig jaar op 28 oktober kwam de eerste drop namen. Afgaande op wat er verteld werd in het slotinterview (en wat we zelf gezien hebben afgelopen weekend) heeft dat goed voor ze uitgepakt. Je moet natuurlijk ook geluk hebben met het boeken van je headliners. Hopelijk zijn ze daar nu al mee bezig en hanteren ze dit jaar dezelfde strategie. In dat geval hoeven we maar 4 maanden te gissen voordat we weer kaarten kunnen gaan kopen! Bring it on!

• Leuk
Waarderingen: Haarlemmagpie
David Byrne en Phoebe Bridgers als undercard. Haha jij schept wel erg veel grond om straks teleurgesteld te raken 😁
Ik doe een moord voor die twee als headliners.
Die samen op een dag zouden wel veel kaarten trekken maar beide als headliner past denk niet bij de ambitie die in het slotinterview werd uitgesproken. Maar anyway.. Ik zou dat zelf prima vinden hoor. De show van David Byrne eens in de middag op Down the rabbit hole gezien. Was spectaculair. Zag dat Phoebe wel Ziggo uitverkoopt. Maar in mijn hoofd is ze niet zo groot. Dat kan goed aan mijn hoofd liggen hoor ;)

• Leuk
Waarderingen: Elmer
Als we toch zo met wensenlijstjes aan het strooien zijn:
the National - Fontaines D.C. - Thom Yorke of The Smile of Radiohead

En dan acts als Beach House - IDLES - Black Country New Road - DEADLETTER - Big Thief - Agnes Obel - Daughter - Opus Kink - Geordie Greep - Squid - Otala - The Orchestra (for now) - MLEKO - DITZ - Antony Szmierek

En misschien nog wat Nederlandse inbreng met Spinvis - Droom Dit - Gijsjaradijsja - Thomas Azier - Marathon

En wat elektronisch met een Bonobo - Voices From the Lake - Kiasmos
Mooi lijstje ook!

LCD Soundsystem - Phoebe Bridges - King Gizzard and the Lizard Wizard

Gebaseerd op helemaal niks maar puur persoonlijke hoop. Zou direct een ticket kopen.

Users who are viewing this thread