Joe Headliner 22 feb 2016 5.060 5.224 Vandaag om 15:58 #561 Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma. Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach.
Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma. Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach.
TNFke Geliefde act 16 jan 2014 1.376 1.474 Vandaag om 15:59 #562 Joe zei: Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma. Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach. Klik om te vergroten... Das dus halfweg Linkin Park binnen kruipen.
Joe zei: Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma. Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach. Klik om te vergroten... Das dus halfweg Linkin Park binnen kruipen.
Joe Headliner 22 feb 2016 5.060 5.224 Vandaag om 16:06 #563 TNFke zei: Das dus halfweg Linkin Park binnen kruipen. Klik om te vergroten... Insinueer je nu dat ik geen discipline heb als ik gezellig met een fris pintje op een terrasje zit?
TNFke zei: Das dus halfweg Linkin Park binnen kruipen. Klik om te vergroten... Insinueer je nu dat ik geen discipline heb als ik gezellig met een fris pintje op een terrasje zit?
mattman Droomheadliner Sfeerbeheer 4 dec 2013 19.051 16.044 Vandaag om 16:08 #564 Joe zei: Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma. Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach. Klik om te vergroten... Geen Clipse? Beestig goed album uitgebracht. Hopelijk wordt het ook gewaardeerd door het publiek. Verdienen ze wel.
Joe zei: Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma. Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach. Klik om te vergroten... Geen Clipse? Beestig goed album uitgebracht. Hopelijk wordt het ook gewaardeerd door het publiek. Verdienen ze wel.
xydroh Headliner 22 okt 2018 7.387 7.709 Vandaag om 16:22 #565 mattman zei: Geen Clipse? Beestig goed album uitgebracht. Hopelijk wordt het ook gewaardeerd door het publiek. Verdienen ze wel. Klik om te vergroten... Kan nog zo goed zijn, ze staan gewoon niet op hun plaats op deze line-up
mattman zei: Geen Clipse? Beestig goed album uitgebracht. Hopelijk wordt het ook gewaardeerd door het publiek. Verdienen ze wel. Klik om te vergroten... Kan nog zo goed zijn, ze staan gewoon niet op hun plaats op deze line-up
mattman Droomheadliner Sfeerbeheer 4 dec 2013 19.051 16.044 Vandaag om 16:29 #566 xydroh zei: Kan nog zo goed zijn, ze staan gewoon niet op hun plaats op deze line-up Klik om te vergroten... Had gewoon in en Barn moeten staan. Ik weet dat ze meetouren met LP is, maar weet niet of zo'n grote main stage ze deugd gaat doen.
xydroh zei: Kan nog zo goed zijn, ze staan gewoon niet op hun plaats op deze line-up Klik om te vergroten... Had gewoon in en Barn moeten staan. Ik weet dat ze meetouren met LP is, maar weet niet of zo'n grote main stage ze deugd gaat doen.
Joe Headliner 22 feb 2016 5.060 5.224 Vandaag om 16:32 #567 mattman zei: Geen Clipse? Beestig goed album uitgebracht. Hopelijk wordt het ook gewaardeerd door het publiek. Verdienen ze wel. Klik om te vergroten... Mja. Eigenlijk totaal mijn ding niet.
mattman zei: Geen Clipse? Beestig goed album uitgebracht. Hopelijk wordt het ook gewaardeerd door het publiek. Verdienen ze wel. Klik om te vergroten... Mja. Eigenlijk totaal mijn ding niet.
mattman Droomheadliner Sfeerbeheer 4 dec 2013 19.051 16.044 Vandaag om 16:47 #568 Joe zei: Mja. Eigenlijk totaal mijn ding niet. Klik om te vergroten... Your loss. Nu weet ik niet of dat publiek een geweldig cadeau zal zijn.
Joe zei: Mja. Eigenlijk totaal mijn ding niet. Klik om te vergroten... Your loss. Nu weet ik niet of dat publiek een geweldig cadeau zal zijn.