Rock Werchter 2026

Kan zonder VPN als je live kijkt. Terugkijken moet wel met VPN (de beta VPN in de Firefox browser werkte tijdens Graspop voor mij)
Terugkijken lukt mij nu ook niet met VPN helaas, krijg een melding dat ik dan echt via mijn VRT account zou moeten bevestigen dat ik een Belg ben en volgens mij lukt dat niet zomaar als je geen Belg bent. Mocht iemand toch een methode weten hou ik mij aanbevolen!

Edit: live kijken is overigens geen probleem inderdaad, ook zonder VPN.

Terugkijken lukt mij nu ook niet met VPN helaas, krijg een melding dat ik dan echt via mijn VRT account zou moeten bevestigen dat ik een Belg ben en volgens mij lukt dat niet zomaar als je geen Belg bent. Mocht iemand toch een methode weten hou ik mij aanbevolen!

Edit: live kijken is overigens geen probleem inderdaad, ook zonder VPN.

Bij Graspop kon ik het wel terugkijken dus via de ingebouwde Firefox VPN, had er wel twee pogingen voor nodig.

Edit: getest en werkt ook op Werchter.

Kasabian erg lekkere set! En Lumineers trekker dat veld plots helemaal vol. Verrassend.

Karen Dio wel oke maar muzikaal (nog) heel eendimensionaal

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Kasabian erg lekkere set! En Lumineers trekker dat veld plots helemaal vol. Verrassend.

Karen Dio wel oke maar muzikaal (nog) heel eendimensionaal
Ja idd. Lumineers toch een beetje in het verlengde van Mumford&Sons qua fanbase denk ik. Want waar hebben ze anders in godsnaam die spot aan verdiend.

Ja idd. Lumineers toch een beetje in het verlengde van Mumford&Sons qua fanbase denk ik. Want waar hebben ze anders in godsnaam die spot aan verdiend.

Lumineers is muziek voor mensen die sokken in sandalen dragen en Kiri kaas eten en ik ga echt nooit meer van dat gedacht veranderen. Wat een belegen kampvuurgezelligheid van de onderste plank is me dit toch weer..

Op zich kan ik folk, country e.d en in elke vorm van combinatie wel hebben, maar ik kan niet echt zeggen dat ik hier entertained ben. Dit is uitstaan tot TWOD.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Sorry broeders en zusters, al rode kruisjes in de barn voor de vaccines, wat gaat dit geven bij pixies, Matt en Byrne?
Ik vind het hier druk, voor niet uitverkocht te zijn. Not happy.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread