Rock Werchter 2026

De grootst clash van mijn weekend is nog niet beslecht

TWOD vs. The Prodigy.

Twod al 3x gezien en telkens ongelooflijk bij gebleven prachtig.
the Prodigy 1maal. Hier in het voorvak..

M'n gevoel zegt dat TWOD hier nog wel 2-3 nieuwe albums komt laten horen . Van the prodigy verwacht ik misschien wel het "feest" dit weekend. Misschien toch maar The Barn..

• Leuk
Waarderingen: The_Kist
Tot nu toe heeft All Them Witches wel een forse stap hogerop verdient een volgende x!

basht. Viel een beetje flets, maar leuk. Kasabian heeft de bekende nummers maar komt "nooit" meer tot de hoogte als in: voorlaatste voor Muse enkele jaren terug.

• Leuk
Waarderingen: Brammetje
Het is wel echt een ontzettend lekkere set!!

Publiek vraagt om hitjes? Wij draaien, aldus Kasabian. Maakt niet uit of t van henzelf is of van anderen, maar de schwung zit er in

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Chiel
Heerlijk om weer terug te zijn op de weide! Balu Brigada leuk, die zie ik nog wel doorgroeien met wat ervaring onder de riem. All Them Witches live retestrak, maar 0 show. Niks voor mij, uit verveling weggegaan. Basht stond hier met véél meer interactie en zin dan op Dauwpop, blij dat ik ze een tweede kans heb gegeven. Daardoor wel te laat bij The Vaccines, wat een volk daar. Tot ver op het veld. Ik gun het ze. Yard Act in Wim’s achtertuin moet ik dan wel om lachen. Vermakelijk. Op BKS kwamen ze wel beter tot hun recht had ik het idee.

Grotere weide is wel een dikke plus, maar ik vind het richting Klub C wel matig aangekleed. Doet wel wat qua sfeergevoel. Maar ik ben blij dat we nu minder sardientjes zijn doordat die kruising bij Barn en Klub C weg is. Het Nest zou ook van die lichtsnoeren als in de Barn moeten krijgen.

Users who are viewing this thread