ES Primavera Sound Festival 2026

Anderzijds last minute aankondigen kan ook gekke plotse stromen veroorzaken

edit: Ik zie zo’n dingen bij ons nooit gebeuren, volgens mij wordt dat nooit gecleard door de veiligheidsdiensten
Kan me Crooked Vultures op Lowlands herinneren als surprise act. Stonden vrij vooraan en het werd zo druk dat mijn vrouw tijdens het eerste nummer zo geplet werd dat ze flauw viel, meteen de tent uit. Ben sindsdien niet meer zo enthousiast over dit soort stunts..

Jammer dat het geen album release party is zoals Lorde deed vorig jaar, dat was een pak specialer (ga ik elke keer aan terug memoreren, blame me!). Toch leuk dit van Olivia Rodrigo.

Streaming: leuke intro van een mooie akoestische versie van The Cure de nieuwe single als Olivia Rodrigo vertelt dat ze daags voordien het concert van de band the Cure zag in Barcelona en dat het één van de beste optredens was die ze ooit zag.

Wie had dat zien aankomen : What's wrong with me, een nieuw nummer dat niemand had gehoord is een duet van Olivia Rodrigo met Robert Smith van The Cure.
Knap nummer!

• Leuk
Waarderingen: Steve
Meestal zeg ik niet veel over festivaloptredens, maar zij die beweren dat the xx geen headliner mag zijn op Werchter: je hebt zwaar ongelijk!
De spelvreugde,show zitten perfect in elkaar. En lang leve een setlist van 75 minuten❤️

• Geweldig
  • Metal!
  • Leuk
Waarderingen: gretz, maartens en JP5
Meestal zeg ik niet veel over festivaloptredens, maar zij die beweren dat the xx geen headliner mag zijn op Werchter: je hebt zwaar ongelijk!
De spelvreugde,show zitten perfect in elkaar. En lang leve een setlist van 75 minuten❤️
Kan wel wat worden op die indrukwekkende Werchter main stage. Kijk er enorm naar uit!

Gorillaz was echt prima. Albarn in z'n nopjes, al heb ik al betere setlists meegemaakt. Cherrypicking, I know..

Iemand trouwens MBV volledig gezien? Heb het eerste kwartier / 20 min vooraleer ik richting Olivia ben gerend. Misschien lagen m'n verwachtingen veel te hoog, maar ik vond ze veel te stil en eigenlijk ook wat makjes staan ofzo? Shield maakte een beetje een magere indruk ofzo? Is dat gebeterd doorheen de set?

Users who are viewing this thread