Pinkpop 2026

Sorry voor de Pinkpop fans, maar nu dit jaar op Pinkpop zondag en Werchter hele weekend geweest te zijn heb ik beide sinds lange tijd weer kort na elkaar kunnen beleven, en mijn conclusie is dat we gewoon beter kunnen stoppen met de vergelijking.

Hoewel het écht positief ervaren is op de Pinkpop zondag blijft het verschil in podia, sfeer en algehele ervaring/beleving echt ver achter. Hoop werk nog te doen in Landgraaf. Hopelijk zetten ze de schouders eronder!
Je kan een dag met een weekend niet vergelijken vind ik. De sfeer als je er een gans weekend kunt zijn, vind ik sowieso beter, relaxter,.... de 2 podia naar mekaar op PP vind ik echt een meerwaarde. Maar de Barn op Werchter is dan weer de max. Podium op Werchter lijkt inderdaad wel wat groter en net iets 'meer'. Ik ga ook naar PinkPop omdat ik het weekend van Werchter op een ander klein lokaal festivalletje vertoef maar vind PinkPop zeker niet minderwaardig. En al helemaal niet met de lineup van dit jaar.

Je kan een dag met een weekend niet vergelijken vind ik. De sfeer als je er een gans weekend kunt zijn, vind ik sowieso beter, relaxter,.... de 2 podia naar mekaar op PP vind ik echt een meerwaarde. Maar de Barn op Werchter is dan weer de max. Podium op Werchter lijkt inderdaad wel wat groter en net iets 'meer'. Ik ga ook naar PinkPop omdat ik het weekend van Werchter op een ander klein lokaal festivalletje vertoef maar vind PinkPop zeker niet minderwaardig. En al helemaal niet met de lineup van dit jaar.
Met de warmte vind ik persoonlijk een dichte 2e en 3e podium waar je ook nog kan zitten echt een verademing ten opzichte van de alleen overdekte tent waar je ook nog eens niet kan zitten

Users who are viewing this thread