Pinkpop 2026

Super tweede dag gehad. Ga later nog een verslagje maken.
Vraag me wel af: stond bij The Cure het geluid nou zo zacht of stond ik op zo’n ongunstige plek?
In de tent bij Haunted Youth vielen mijn oren bijna eraf van het volume. En Halsey op noord was ook harder naar mijn gevoel.

Ben iemand die de sketches van Jeroen v Koningsbrugge en Dennis vd Ven echt wel kan waarderen, maar wat een ongemakkelijk gebeuren met die dronken pastoor zeg...

Hoe ervaren jullie de Hoogmis van het zuiden? Zelf ben ik als Limburger ietwat gekleurd in de ervaring. Benieuwd hoe anderen dit ervaren.

Ben iemand die de sketches van Jeroen v Koningsbrugge en Dennis vd Ven echt wel kan waarderen, maar wat een ongemakkelijk gebeuren met die dronken pastoor zeg...
Haha vind t wel grappig zo uurtje; keer wat anders,

Versta de helft niet van het limburgse gelal maar volgens mij zit de sfeer er goed in

Straks benieuwd naar yungblud op de stream: nog steeds v mening dat hij na DIRECT zouden moeten spelen ipv ervoor.

• Leuk
Waarderingen: Bauckel
Hoe ervaren jullie de Hoogmis van het zuiden? Zelf ben ik als Limburger ietwat gekleurd in de ervaring. Benieuwd hoe anderen dit ervaren.
Het voelt enigszins Muziekplein op het Feest, vooral door van Koningsbrugge, maar het is ook wel weer tof dat ze hier een uurtje voor reserveren.

Was ook wel een mooie speciale openingsact om 11u of 12u 's ochtends oid geweest.

• Leuk
Waarderingen: Bauckel en Davidd
Ben een importlimbo, maar vermaak mij prima. Kan niet wachten tot de nachtegaal van het Zuiden verschijnt.

Sta trouwens redelijk achterin, maar het hele veld is opgestaan en doet mee. Geslaagd experiment lijkt mij zo. Volgens jaar idd zonder Jeroen idd. 🙃

• Leuk
Van mij hoeven dit soort acts niet zo op grote festivals, zelfde als die meezing openingsacts in de Alpha op LL. Zonde van de mooie spot. Maarja ik ben geen Limburger dus heb er ook erg weinig mee.

• Leuk
Waarderingen: Bauckel en Timmetje
Voelt een beetje als 11e van de 11e op een plein in Roermond. Mij zul je er niet aantreffen en Lex Uiting geeft mij kippenvel op de vervelende manier, maar de sfeer lijkt er prima in te zitten. En dat zelfs met deze hitte. Prima toch.

• Leuk
Haha vind t wel grappig zo uurtje; keer wat anders,

Versta de helft niet van het limburgse gelal maar volgens mij zit de sfeer er goed in

Straks benieuwd naar yungblud op de stream: nog steeds v mening dat hij na DIRECT zouden moeten spelen ipv ervoor.
Op de stream? Jij had toch weekendtickets gewonnen? Of sla je een dag over? Hopelijk is alles oké! :)

Users who are viewing this thread