Pinkpop 2026

Dag 3 (2e festivaldag)
Allereerst wat is het terrein mooi geworden en wat hangt er een fijne sfeer!
De temperatuur was vandaag wel echt heavy.. gister geen problemen vandaag trok ik het minder, dus veel halve optredens maar prima dingen gezien! Editors toch weer een hoogtepunt zoals verwacht... Hits, meebleren en dansen!! Pitchers bier ook een goede zet 😇
Ook the cure was fantastisch je hoeft dit niet van voor te bekijken (althans ik)
Het is gewoon genieten waar je ook staat!
Muzikale klasse

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Iedereen is lyrisch over The Cure, ik vind het wederom deprimerende muziek.

Ze zijn super goed live, muziek, zang, echt perfect. Maar qua smaak echt niet mijn ding.
Terechte boeking als afsluiter, maar qua persoonlijke smaak niet fijn.
Ik ga ze op Rock Werchter meekrijgen maar zal er proberen niet bij te zijn. Ieder z’n ding en z’n mening. Prachtige boeking maar niet mijn ding.

• Leuk
Waarderingen: Casper1995 en martino11
Had stiekem gehoopt op een encore zoals op Novarock met een paar zware Disintegration pareltjes, maar dit encore was uiteraard meer geschikt voor Pinkpop. Fenomenaal optreden desalniettemin.

• Leuk
Dit Falling to Pieces had niet misstaan op Songs of the Lost World, vind ik altijd. God wat mooi.

Edit: dit gaat over de stream van THY natuurlijk.

• Leuk
Trouwens ook een shoutout naar Halsey. Totaal niet mijn muziek maar die neemt ook even een knaller van een stem mee zeg. Ook wel echt veel fans die speciaal voor haar gekomen waren op de heide.

• Leuk
Jongens en meisjes! Het gaat nu even los hier in Landgraaf! Hou de tentjes vast daar op de camping!! Hopelijk staat alles nog over een uurtje!

Wel lekker verkoelend eigenlijk

• Cool

Users who are viewing this thread