Pinkpop 2026

A Forest is gestart op de livestream, tegen de tijd dat ze klaar zijn komen de kinderen al uit bed denk ik ;)

Genieten daar, en wat een stem! Ik kijk er al naar uit ze te zien op Werchter

Mochten jullie nog sterke benen hebben morgen; breek het weekend af bij Fat Dog

• Leuk
Waarderingen: Minie
Is er nog een weerman online?
Endsong wordt ingezet en de bliksem verschijnt op de verre achtergrond
Zou in principe droog moeten blijven tijdens het optreden zelf, hooguit inderdaad wat geflits in de verte. Lijkt niet echt per se een bui-ontwikkeling te zijn op dit moment in de buurt van Landgraaf. Rond een uur of 1:00 a 2:00 kan het wel echt tekeer gaan door een groot onweercomplex, vind het zelf belachelijk dat er nog geen code oranje is afgegeven voor Limburg.

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Zou in principe droog moeten blijven tijdens het optreden zelf, hooguit inderdaad wat geflits in de verte. Lijkt niet echt per se een bui-ontwikkeling te zijn op dit moment in de buurt van Landgraaf. Rond een uur of 1:00 a 2:00 kan het wel echt tekeer gaan door een groot onweercomplex, vind het zelf belachelijk dat er nog geen code oranje is afgegeven voor Limburg.
Thanks
Mijn vertrouwen in buienalarm is 0 sinds gisteren 😂

Ik ben wel echt onder de indruk van The Cure (en hun geluidsman haha!).
Lijkt alsof er gewoon geen sleet op zit.
En geen eindeloos gewauwel of allerlei afleidende extra’s. De muziek spreekt!

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Ik denk iets eerder dan 1:00, maar sowieso wel nadat The Cure klaar is inderdaad. Het geflits in de verte is trouwens al geruime tijd goed te zien

Edit: eens over code oranje trouwens als je dit ziet

Bijlagen

• de_blitze-de-316-1_2026_06_20_651_2150.png
    de_blitze-de-316-1_2026_06_20_651_2150.png
    427,1 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gretz
Wat een cadeau om dit optreden op de livestream te kunnen meekijken. Zonder de rest van de band tekort te doen; de stem van Robert en de synths van Roger gaan nooit vervelen. Tijdloos coole band 🩷

Users who are viewing this thread