Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de tv stream. Ze speelden net smokers toen schakelden we naar de presentatrices voor een vaag verhaal. Ik zat er lekker in en vindt het hun beste nummer. Vond daarom het weegschalen irritant
Tamelijk bizar ja, schelden met ziektes hoort niet thuis op zo'n podium naar mijn mening. Zit er helaas in onze taal zo diep in dat we het maar normaal moeten vinden
Tamelijk bizar ja, schelden met ziektes hoort niet thuis op zo'n podium naar mijn mening. Zit er helaas in onze taal zo diep in dat we het maar normaal moeten vinden
The Cure, echt een band die ik pas op latere leeftijd ben gaan waarderen. Heel erg fan van het laatste album die ze hebben uitgebracht en daarna hun voorgaande albums ingedoken.
Prachtige muziek, en ondanks hun leeftijd ook één van de relevantste artiesten die er staan op PP.