Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Idles heeft lef en terecht om onrecht Palesteinen aan te kaarten. Er zijn ook zogenaamde fans die verbaasd waren dat ze dat deden. Stupid people. #fighthepower
Via Franz Ferdinand naar Idles en nu het feestje van Thijs Boontjes terwijl ik wacht op Soulwax. Mijn dag zit bommetje vol en geniet volle teugen. Organisatorisch zit het zo veel beter in elkaar, in vergelijking met vorige jaren.
Via Franz Ferdinand naar Idles en nu het feestje van Thijs Boontjes terwijl ik wacht op Soulwax. Mijn dag zit bommetje vol en geniet volle teugen. Organisatorisch zit het zo veel beter in elkaar, in vergelijking met vorige jaren.
Ik heb altijd grappen gemaakt over Pinkpop na 10xLL en andere festivals maar vind het tot nu toe heel oké en relaxed! Idles en Editors nu heel goed, zo the Cure (waarvoor we kwamen) Hele lieve open mensen en lekker veel ruimte voor iedereen
Op de tv stream. Ze speelden net smokers toen schakelden we naar de presentatrices voor een vaag verhaal. Ik zat er lekker in en vindt het hun beste nummer. Vond daarom het weegschalen irritant