Pinkpop 2026

Ik denk dat het voor mij meer een relax festival wordt en weinig proberen vooraan te staan.. voor de pretty reckless ga ik dit nog wel doen. En wou het eigenlijk ook voor halsey, Zara Larsson, Teddy Swims, yungblud en foo Fighters... Maar ga dat maar meer los laten 😅

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
In 2022 en 2025 werd het 33 graden, in 2014 "slechts" 30 graden, op basis van de metingen van het dichtstbijzijnde KNMI-station. Met de huidige voorspellingen kunnen we inderdaad nipt over het record gaan

• Leuk
Ik kan mij herinneren dat het 36 graden was op de zaterdag in 2022, dat was echt bizar heet....
ja, die trok ik op gegeven moment ook niet... Kan me iets herinneren dat dat tijdens Kaleo was.
geen enkel wolkje, geen enkel zuchtje wind en dan die dikke 33 a 36. Voor mijn gevoel richting de 40.

(aankomende editie wel wat wind en wolkjes verwacht...)

• Leuk
ja, die trok ik op gegeven moment ook niet... Kan me iets herinneren dat dat tijdens Kaleo was.
geen enkel wolkje, geen enkel zuchtje wind en dan die dikke 33 a 36. Voor mijn gevoel richting de 40.

(aankomende editie wel wat wind en wolkjes verwacht...)
Met dat soort tempraturen kan een beetje wind heel veel doel. Heb een heerlijk nevel ventilatortje dus die wordt ook onmisbaar

Deze fries is vandaag en morgen aan het werk in Sittard, aan de gevel 30 graden.. ga er best nog goed op!

We hebben toch vele hetere edities gehad of ligt het aan mij.. ik zie eerlijk gezegd de ernst niet zo! En we krijgen ook nog wat regen 🫠
Stoarm yn een glês wetter.

Gewoon je (nuchtere) verstand gebruiken en geen gekke dingen doen.

2022 was inderdaad zo eentje, die snik heet was.

• Geweldig
Waarderingen: brutus257
51914.jpg
Stage4 van de voorkant. Ik ben benieuwd of dit echt een tentvibe gaat worden (bezoekers in de tent) of dat dit alleen het podium is.
Als ik het zo zie, lijkt het me meer alleen een podium waar wij dan buiten staan/springen/swingen.

• Leuk
Nieuw: stap uit op Station Heerlen en stap vervolgens vanuit daar in de gratis Pinkpop-shuttle waarmee je naar het festivalterrein wordt vervoerd. Vanaf de shuttle-halte loop je in 5 minuten naar de hoofdingang

Ik kom net achter het bestaan van deze zeer interessante optie. Heeft iemand er meer informatie over gevonden? Hoe frequent rijdt deze shuttle? Als ze maar 2 bussen ofzo inzetten wordt het een puinhoop na afloop 😅

Na een succesvolle BKS-zondag nu ook zin om de PP-zaterdag mee te pikken om The Cure te zien schitteren. Daarvoor moet die shuttle van het festival naar station Heerlen wel frequent gaan en ruimte hebben, want 1 uur en 10 minuten van laatste noot tot aan laatste trein klinkt ruim maar kan makkelijk fout gaan. Ik wilde vragen of iemand hier ervaring mee heeft, hoe soepel het met die pendelbus gaat, maar als dit nieuw is weet niemand dat natuurlijk. Ik kan niet midden in de nacht in Limburg stranden, maar mag er toch vanuit gaan dat ze dit alleen zo opzetten als het inderdaad haalbaar is?

Na een succesvolle BKS-zondag nu ook zin om de PP-zaterdag mee te pikken om The Cure te zien schitteren. Daarvoor moet die shuttle van het festival naar station Heerlen wel frequent gaan en ruimte hebben, want 1 uur en 10 minuten van laatste noot tot aan laatste trein klinkt ruim maar kan makkelijk fout gaan. Ik wilde vragen of iemand hier ervaring mee heeft, hoe soepel het met die pendelbus gaat, maar als dit nieuw is weet niemand dat natuurlijk. Ik kan niet midden in de nacht in Limburg stranden, maar mag er toch vanuit gaan dat ze dit alleen zo opzetten als het inderdaad haalbaar is?
Ik heb begrepen dat de pendelbussen op de drukste en belangrijkste tijden (zoals na de headliner) ruimer ingezet worden. Gedurende de dag kan de frequentie of hoeveelheid bussen wel iets minder zijn.

Gelukkig, ik was al bang dat ik in de schaduw moest staan.
Dat is ook ergens terecht. Heel vaak waren de snaren op de gitaren op stage 4 na 1 liedje alweer helemaal slap aangezien deze in volle zon stond. Daarnaast....wie wil niet lekker in de zon staan haha

Deze fries is vandaag en morgen aan het werk in Sittard, aan de gevel 30 graden.. ga er best nog goed op!

We hebben toch vele hetere edities gehad of ligt het aan mij.. ik zie eerlijk gezegd de ernst niet zo! En we krijgen ook nog wat regen 🫠
Regenbuitje's met die temperaturen is de minste zorg denk ik. De temperatuur ook niet zo zeer, juist de voorspelde onweer hopen we van dat die overwaait. Volgens mij was '22 of '23 warmer. Maar we gaan het zien wat het weer doet.

Ik voel het verschil tussen 29 en 33 op die Pinkpop weide toch nooit. Weinig wind, weinig schaduw, veel zon, veel warm.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa

Users who are viewing this thread