Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat voor drukte kun je verwachten op camping B bij opening donderdag om 15:00u? Lange rijen bij de ingang?
En waar begint men op het terrein met plekken toewijzen?
Wat voor drukte kun je verwachten op camping B bij opening donderdag om 15:00u? Lange rijen bij de ingang?
Nog 2 weekjes, dan trekken de meeste al richting de campings. Maar de vooruitzichten voor het weer, zijn nog niet waar we op hoopten. Maar dat zal nog wel 100.000x wijzigen, tot nader het festival.
Nog 2 weekjes, dan trekken de meeste al richting de campings. Maar de vooruitzichten voor het weer, zijn nog niet waar we op hoopten. Maar dat zal nog wel 100.000x wijzigen, tot nader het festival.
Ja over 2 weekjes mogen we weer Ik weet niet waar jij op hoopt dan. Maar mijn weer app loopt nu t/m woensdags en geeft een gemiddelde van 24gr en 70% kans op
Ja over 2 weekjes mogen we weer Ik weet niet waar jij op hoopt dan. Maar mijn weer app loopt nu t/m woensdags en geeft een gemiddelde van 24gr en 70% kans op
Ben pas 2 keer op de camping geweest (2019 en 2024). Beide keren pas rond 19 uur aangekomen bij Camping B en daar waren ze dan net gestart met de eerste veldjes aan de Noordkant en konden we prima 5-6 tentjes bij elkaar zetten. Het Zuidelijke gedeelte was wel al volgebouwd.
Wel is het zo dat in 2019 je nog een echte Camping C had en in 2024 was het erg rustig
Waarschijnlijk bij de opening rond 15:00 zal er een rij staan, hoe later je bent die dag hoe sneller dat je de camping op komt. daar komt bij ik het begin proberen ze natuurlijk de velden zo efficient mogelijk vol te zetten maar ook dat laten ze later op de dag wat meer los. Ik herinner me nog een aantal jaar geleden stonden we met veel mensen te wachten voor een gesloten veld totdat iemand begon met aftellen en we met de hele menigte het veld bestormde hier kon de vrijwilliger wel om lachen, misschien zijn chef wat minder